دیدار نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با ۳ جانباز سرافراز+ تصاویر

امام جمعه شهرکرد همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) با خانواده‌های سه جانباز سرافراز چهارمحال و بختیاری دیدار کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار با جانبازان شکرالله احمدزاده، رحمت الله ابراهیم زاده و علی اسماعیلی وردنجانی از آنان بعنوان الگو‌های صبر، استقامت و ایثار در دنیا یاد کرد.

وی ابتدا به خانه شکرالله احمدزاده جانبازی که از ناحیه کلیه، ریه، قلب و کمر دچار عارضه است و ۹ سال رنج اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق را هم تحمل کرده است، رفت.

امام جمعه شهرکرد گفت: خاطرات درس و عبرت جانبازان باید ثبت و به نسل جوان منتقل شود تا همگان بدانند که برای انقلاب اسلامی چه هزینه‌هایی شده است.


بیشتر بخوانید


نکونام، حامل پیام و سلام مقام معظم رهبری (ره) به جانبازان چهارمحال و بختیاری بود و ابلاغ پیام پر از مهر و محبت، ولی فقیه به جانبازان استان از آنان تجلیل هم کرد.

وی با رحمت الله ابراهیم زاده جانباز اعصاب و روان و علی اسماعیلی وردنجانی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی دیدار و از آنان هم تجلیل کرد.

نکونام در گفتگوی جداگانه با این دو جانباز شنوای مشکلات معیشتی و درمانی آنان بود و رسیدگی عاجل به نیاز‌های جانبازان در استان را خواستار شد.

عکاس: سیدرضا حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار