با موافقت نمایندگان مجلس:

لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت بحرین اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب موارد اعاده شده از سوی شورای نگهبان در لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت بحرین به داوری موافقت کردند.

 در جلسه علنی روز چهارشنبه - ۲۵ بهمن - مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری (اعاده شده از شورای نگهبان) مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان برای تامین نظر این شورا با اصلاحات اعمال شده موافقت کردند.

بر اساس مصوبه کمیسیون که نمایندگان با آن موافقت کردند، به بانک مرکزی اجازه داده می‌شود در اجرای ماده ۱۱ قانون موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت پاداشاهی بحرین، مصوب ۱۳۸۲ با همکاری معاونت حقوقی رییس جمهور نسبت به طی فرآیند داوری، مطابق موافقتنامه مذکور، درباره اختلافات آن شرکت با دولت بحرین، اقدام نماید.

منبع : ایرنا

برچسب ها: بانک مرکزی ، لایحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۰:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار در مورد پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط مسئولین بانک ها در رسانه های شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟ و متاسفانه در این مدت 23 ماه و 22 روز کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟ بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید
۱۰:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید
و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های ۲ ، ۵، ۷، ۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۲۰ میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟
ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
آخرین اخبار