مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: طرح ملی عید تا عید در استان بوشهر ویژه کالا و فروش فوق العاده واحد‌های صنفی در استان اجرایی می‌شود.

مهدی صفوی بیان کرد: طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحد‌های صنفی پس از فروش اجرایی می‌گردد.

وی بیان کرد: در همین راستا مطابق توافق با برخی بانک‌ها، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای عموم مردم درنظر گرفته شده است که می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار درنظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالا‌های مورد نیاز خود با تضمین بانک نسبت به فروش مدت دار در اسفندماه سالجاری استفاده نمایند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند. 

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت با بیان اینکه عموم مردم استان می‌توانند با ورود به سامانه مربوطه eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند، افزود: این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت به عنوان طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌های کشور می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.