قرعه‌کشی مناظرات کاندیدای حوزه سیستان برگزار شد

فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: قرعه‌کشی مناظرات کاندیدای حوزه سیستان در قالب سه گروه پنج نفره با حضور کاندیدا یا نماینده قانونی آنها برگزار شد.

  علیرضا ملاشاهی  بیان کرد: باتوجه‌به اینکه صداوسیما برای اولین‌بار قرار است که در سطح کاندیدای مجلس قرار است مناظره برگزار کند و در کانال‌های انتخاباتی و غیر انتخاباتی پخش کند به همین جهت این فرصت برابری برای تمام نامزدها شکل گرفت و فرصت بسیار خوبی برای تمام آحاد مردم در حوزه انتخابی زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جهت اینکه می‌توانند با برنامه‌ها موضوعات که نامزدها در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مدنظرشان هست اطلاع کافی را پیدا کنند.

 وی افزود: باتوجه‌به ثبت‌نام کاندیدا در سامانه تبلیغات و حضور کاندیدا یا نماینده قانونی آن قرعه‌کشی مناظرات انجام شده و باتوجه‌به تصمیم بر آن شده است مناظرات انتخاباتی در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه با حضور پرشور کاندیدا و نظارت هیئت اجرایی برگزار و ضبط آن انجام شود تا در زمان تبلیغات انتخاباتی پخش آن از طریق کانال سیوستان که مختص حوزه سیستان است پخش شود.

 فرماندار ویژه زابل تأکید کرد: فرصت بسیار خوب وبی نظیری به وجود آمده و این فرصت توسط عزیزان ما در صداوسیما فراهم شد و تشکر ویژه از عزیزان صداوسیما داریم و ما هم در حوزه انتخابی اصلی آمادگی کامل و کافی برای برگزاری یک انتخابات در کل حوزه سیستان داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار