فرماندار شادگان گفت: دهیاران زبان گویای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی در مناطق روستایی هستند و باید زمینه حضور حداکثری روستائیان در انتخابات اسفند فراهم شود.

صالح زاده فرماندار شادگان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی ۴۵ سال در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر اسلام ناب محمدی (ص) و نظام را حفظ کرده اند.

به گفته او دهیاران با اقدامات خوب و با تبیین دستاورد‌های این انقلاب جهت ایجاد امید آفرینی در بین مردم در سطح روستا‌ها تلاش کنند.

فرماندار شادگان بر لزوم زمینه حضور حداکثری روستائیان در انتخابات اسفند تاکید کرد وگفت: دهیاران نسبت به آگاه‌سازی جامعه روستایی جهت دعوت از مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات تمام تلاش خود را به کار گیرند.

صالح زاده ادامه داد: دهیاران در بیشتر عرصه‌ها در کنار مجموعه ادارات شهرستان حاضر هستند و بعنوان بازوی توانمند دولت در سطح روستا‌ها انتظار می‌رود در برگزاری رویداد مهم انتخابات پیش رو همکاری کنند.

فرماندار شادگان همچنین عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته توسط دهیاران و شورا‌های سطح شهرستان بسیار مطلوب ورضایت بخش دانست و گفت: نتیجه تلاش و زحمات دهیاران در رضایتمندی مردم بسیار مهم و تاثیر گذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.