سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با تلاش آتش نشانان، حریق یک مغازه لحاف دوزی در خیابان فلسطین غربی قزوین مهار شد.

حمیدرضا ململی سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: امروز صبح گزارشی از خارج شدن دود در زیرزمین یک مغازه لحاف دوزی در خیابان فلسطین غربی، بعد از چهار راه بنیاد شهید خبر داده شد.

ململی افزود: ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان خود را بلافاصله، از ایستگاه‌های ۲ شهید بابایی، ۶ شهید نواب صفوی و ۷ شهید مفتح را به همراه ابوالفضل حاجی رئیس ایستگاه شماره ۲ شهید بابایی، را به محل حادثه اعزام کرد.

وی اضافه کرد: این حریق با توجه نوع کاربری پر مخاطره مغازه و مجاورت و امکان سرایت به طبقه‌ی بالا که ساختمانی مسکونی ومغازه‌های اطراف بود می‌توانست خسارت‌های جبران ناپذیری به بار آورد که با حضور به موقع و واکنش سریع اکیپ آتش نشانی اطفاء در کمترین زمان ممکن، از سرایت به دیگر نقاط جلوگیری به عمل آمد.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: این حریق خوشبختانه خسارت جانی نداشته و علت توسط کارشناسان پیشگیری از حریق این سازمان تحت بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.