رژیم صهیونیستی که حمله گسترده به رفح را برنامه‌ریزی کرده قصد دارد جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری آن را به ۱۵ اردوگاه صحرایی تخلیه کند.

رژیم صهیونیستی پیشنهاد تخلیه ساکنان شهر رفح به اردوگاه‌های بزرگ چادری را قبل از حمله نظامی برنامه ریزی شده به این شهر واقع در جنوب نوار غزه ارائه کرد.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات مصری پیشنهاد تخلیه مردم غزه را که بر ایجاد ۱۵ اردوگاه چادری تاکید می‌کند، تشریح کرد. جزئیات طرح صهیونیست‌ها به این شرح است که هر اردوگاه شامل ۲۵۰۰۰ چادر در بخش جنوب غربی منطقه بسته ساحلی خواهد بود.

این روزنامه افزود که براساس طرح صهیونیست‌ها مصر در مجاورت گذرگاه رفح مسئولیت ایجاد اردوگاه‌ها و بیمارستان‌های صحرایی را بر عهده خواهد داشت. رفح اکنون مملو از فلسطینیان آواره‌ای است که به دنبال سرپناهی هستند. وال استریت ژورنال گزارش داد که پیشنهاد تخلیه ساکنان در روز‌های اخیر به مصر ارائه شده است.

حمله نظامی برنامه ریزی شده رژیم صهیونیستی به رفح با انتقاد شدید بین المللی مواجه شد. استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه در نیویورک گفت هر آنچه در بخش جنوبی منطقه غزه در مرز با مصر اتفاق می‌افتد باید با احترام کامل برای حفاظت از غیرنظامیان اتفاق بیفتد. او افزود: ما طرفی در آوارگی اجباری ساکنان نخواهیم بود. در حال حاضر هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.

واشنگتن نسبت به هرگونه حمله زمینی به این شهر غزه که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار فلسطینی را شامل می‌شود، هشدار داد. ساموئل واربورگ، سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با العربیه گفت: واشنگتن نگرانی شدیدی در مورد هرگونه عملیات نظامی اسرائیل در رفح دارد.  از سویی دیگر مصر که هم مرز با نوار غزه است، بار‌ها در دوره اخیر درباره حمله به این شهر فلسطینی هشدار داده و به احتمال تعلیق توافقنامه صلح امضا شده در سال ۱۹۷۹ بین دو کشور اشاره کرده است. همچنین نیرو‌های کمکی بیشتری را به مرز اعزام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۶:۲۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : محض رضای خدا دیگه تا مطمئن نشدید از آخر عاقبت عملیاتهاتون و همه نکات پیشگیرانه و پشتیبانانه و هماهنگی های لازم با کل مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام را از هر لحاظ انجام نداده ایید دیگه هیچ عملیاتی در فلسطین انجام ندهید اون از عملیات سیف الاسلام که غزه را زدند کوبیدند اینم از عملیات طوفان الاقصی که غزه را با خاک یکسان کلان نابود منهدمش کردند نسل کشی کردند صهیونیستهای بی رحم جنایتکار بی وجدان های نسل کش شکنجه گران مظلوم کشان بی دفاع کشان ، حالا هم پربه در افتادی دنبال آتش بس موقتی و دایمی برای غزه به خاک خون کشیده شده منهدم شده نابود شده که بیشتر جمعیتش کشته شدند قطع عضو شدند روانپریش شدند بی خانه مان شدند آواره شدند گرسنه بی آب غذا دارو درمان شدند این عملیات طوفان الاقصی شد طوفان زلزله آتش خون ویرانی در شهر بندری غزه و غزه را زیر رو کردند این حرامزاده های صهیونیستی ، یا عملیات نکنید یا تا تهش ادامه دهید پیشروی می کردید تمامی ارضی اشغالی را آزاد پاکسازی می کردید برای آخرین تمام کننده ترین عملیات آینده تان در فلسطین برای پیروزی فتح نهایی بدون درخواست آتش بس از جامعه جهانی بین المللی باید یا تسلیم صهیونیستها شوید یا تا تهش و نابودی صهیونیستها ادامه دهید این طوفان الاقصی را راه دیگری وجود ندارد و تمامی جبهه‌های مقاومت اسلامی فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و دیگر کشورهای اسلامی موظفند به حماس القسام از هر لحاظ کمک کنند یاری رسانند تا فتح پیروزی نهایی بزرگ برای کل جهان اسلام ناب محمدی ص . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اسرائیل بیخود کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
تلآویو هرکاری دوست داشته کرده و مدعیان عدالت هم نظاره کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
خدایا شر این رژیم منحوس رو به خودشون برگردون به حق امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) و امام زمان (عج)
آخرین اخبار