معرفی ۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری استان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

استاندار سمنان گفت: غرفه استان سمنان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، قطره‌ای از ظرفیت‌های مختلف گردشگری استان سمنان است.

سید محمدرضا هاشمیاستاندار سمنان در بازدید از غرفه استان سمنان گفت: ظرفیت‌های متعدد استان سمنان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب این استان در این غرفه به بهترین شکل به نمایش گذاشته شده است.

استاندار سمنان ضمن تشکر از مسوولان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابت برپایی غرفه استان سمنان، افزود: به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های گردشگری و تهیه بیش از ۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان، اقدامی مؤثر در راستای بندسازی گردشگری استان سمنان، پایتخت راه ابریشم ایران است.

هاشمی همکاری و مشارکت بخش خصوصی، شهرداری‌ها و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان برای به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران را امری مطلوب دانست و گفت: دستاورد‌های این نمایشگاه نقش بسزایی در معرفی استان سمنان، رونق گردشگری، ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان دارد.

او افزود: نگاه دولت سیزدهم به حوزه گردشگری مثبت و حمایتی است و در طی یک سال اخیر اقداماتی ارزنده‌ای در حوزه گردشگری استان سمنان، از جمله عضویت این استان در اتحادیه بین‌المللی شهر‌های جاده ابریشم، ثبت جهانی ۶ کاروانسرای استان سمنان، ثبت ۱۸ رویداد گردشگری استان سمنان در تقویم گردشگری کشور، آزادسازی کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان و آغاز عملیات مرمت این کاروانسرا و… انجام‌شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار