با وجود مشکلات اقتصادی، شرکت در انتخابات ضروریست

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، شرکت در انتخابات ضروریست.

 فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: با وجود گرانی، مشکلات اقتصادی، نابسامانی در بازار و کمبود در تولید، شرکت در انتخابات ضروری و از اوجب واجبات است.

سردار پاسدار مجتبی فدا در جلسه جهاد تبیین و انتخابات در محل فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان افزود: اگرچه مشکلات و سوء مدیریت‌ها در کشور وجود دارد، اما حفظ انقلاب و نظام از اوجب واجبات است و این امر در گروی حضور در پای صندوق‌های رای خواهد بود.

او تصریح کرد: ما باید حضور در انتخابات را بعنوان یک اصل بپذیریم تا به واسطه آن بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

سردار فدا گفت:حضور مردم همواره قدرت نرمی به وجود آورده که سایه جنگ و هر نوع تهدیدی را از کشور دور کرده و این قدرت نرم الگویی برای سایر کشور‌های مسلمان شده است و آنان از ما پیروی می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان گفت: در موضوع انتخابات نباید تنها به مسائل شخصی بپردازیم بلکه باید حفظ نظام و انقلاب را بعنوان اصل اساسی مدنظر قرار دهیم، انقلاب به خودی خود مشکل ندارد بلکه مشکل از سوء مدیریت‌هاست.

او با بیان اینکه توجه نکردن به فرمایشات امام و رهبری سبب مشکلات کنونی شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری دلیل حاضر نشدن سر صندوق‌های رای را مسائل اقتصادی می‌دانند، اما این افراد باید بپذیرند که رای ندادن نه تنها مشکلات اقتصادی را برطرف نخواهد کرد بلکه حتی گستره آن را افزایش خواهد داد.

فرمانده سپاه اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان در پی اعتبارزدایی از مسوولان هستند، گفت: این اقدام آنان برغم پیروزی‌های فراوان کشور در عرصه‌های مختلف در جریان است، برای مثال در روز‌های اخیر سه ماهواره توسط کشورمان در مدار زمین قرار گرفت که موفقیت در این زمینه را نشان می‌دهد، اما دشمن آن را کمرنگ جلوه می‌دهد.

سردار فدا به سرمایه‌گذاری ۱۲ تریلیون دلاری آمریکا در منطقه و راه‌اندازی جنگ اشاره و تصریح کرد: این کار نه تنها سودی برای آن کشور نداشته بلکه اقتدار جمهوری اسلامی را افزایش داده است.

او با بیان اینکه رشد علمی کشورمان در سال‌های اخیر ۱۰ برابر دنیا بوده است، افزود: شرایط فعلی ما برای بسیاری از کشور‌ها اسوه و الگوست و کسی نمی‌تواند ما را تهدید کند.

سردار فدا تاکید کرد: ما اکنون دارای قدرت بازدارندگی هستیم، اما فضای مجازی این روز‌ها توانی پیدا کرده است که ظرفیت ما را به چالش می‌کشد، این فضا حتی در پاییز سال گذشته شماری از معترضان را به جانی و آدمکش تبدیل کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: کاهش مشارکت، افزایش مشکلات را بدنبال دارد و باید بدانیم که مشارکت هرچه بیشتر سبب شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی قوی‌تر می‌شود که در نتیجه آن رفع چالش‌ها و کاهش موانع پیش روی نظام میسر خواهد شد.

سردار فدا با تاکید بر حضور در هر ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با ابراز امیدواری برای طول عمر برای رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا انتخاب رهبر را بر عهده دارد، اگرچه ما علاقه‌مندیم رهبر سوم انقلاب اسلامی، خود شخص امام زمان (عج) باشند.

او با اشاره به جنگ غزه و تخلیه این منطقه توسط صهیونیست‌ها گفت: این جنگ برای آن‌ها دستاوردی نداشته و ذلت و نابودی را برای آن‌ها به ارمغان آورد، آنان باید بدانند جمهوری اسلامی عمود اسلام و رکن اساسی جهان اسلام به شمار می‌رود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.