نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد که در مقطع فعلی پیوند بین دانشگاه و جامعه یکی از ضروریات است که باید گسترش پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در جمع مدیران ارشد ادارات و دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: دانشگاه‌ها به‌عنوان یک مجموعه علمی می‌توانند در برافراشته نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان با عهده‌دار بودن تربیت و آموزش ۱۳ هزار دانشجو باید این قشر از جامعه را زیر پرچم ایام‌الله‌ها، ۱۲ بهمن، ۲۲ بهمن و زیر پرچم شعار‌های نورانی امام راحل نگه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: تمام کلاس‌های درس، برنامه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری‌ها در دانشگاه‌ها باید جهت‌دار و به سمت مسائل هدایتی باشد که با تلاش مسئولان، سمت و سوی دانشگاه آزاد اسلامی خیلی خوب است.


بیشتر بخوانید


وی تأکید کرد: میدانی کردن دانشگاه و به عرصه درآوردن علم در جامعه با برگزاری نمایشگاه‌ها، به‌کارگیری دستگاه‌ها و مرتبط کردن دستگاه‌ها با دانشگاه باید در رأس امور دانشگاهی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی مهدویت با موضوع سبک زندگی علوی در اسفندماه از مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری خواست تا در برگزاری این همایش ملی مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی ادامه داد: در مقطع فعلی پیوند بین دانشگاه و جامعه یکی از ضروریات است که باید گسترش پیدا کند و دانشگاه‌ها می‌توانند نقش‌آفرینی خوبی در این عرصه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار