مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی اعلام کرد: یک واحد تولید غیرمجاز نبات زعفرانی و آب‌نبات در تبریز تعطیل و به پرداخت جریمه محکوم شد.

صمد حضرتی با بیان اینکه پرونده این واحد متخلف از سوی بازرسان کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود افزود: شعبه هفتم تعزیرات حکومتی به پرونده واحد مذکور رسیدگی کرد.

وی اظهار کرد: شعبه با بررسی پرونده با توجه به نداشتن پروانه بهداشتی این واحد، اتهام تولید غیرمجاز را محرز دانست و علاوه بر تعطیلی خط تولید آن، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

وی همچنین با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق انواع نوشیدنی و پاستیل در چاراویماق گفت: این کالا‌ها از سوی عوامل انتظامی این شهرستان کشف و ضبط و پرونده رسیدگی به این قاچاق به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی  با بیان اینکه ارزش این کالا‌ها ۹۲۴ میلیون ریال است ادامه داد: شعبه تعزیرات حکومتی چاراویماق پس از رسیدگی به این پرونده، به علت ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال به میزان ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حضرتی گفت:در ۱۰ ماه گذشته قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان شرقی با رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف به پرداخت چهار هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.