پویش روایت لاله‌ها در گیلان اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری پویش «روایت لاله‌ها» در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان خبر داد.

سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان با ایجاد پویش رسانه‌ای «روایت لاله‌ها» روایت زندگی شهدای گیلانی در رسانه‌های مکتوب و مجازی در دستور کار قرار دارد.

او با گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی افزود: اهمیت انقلاب اسلامی ایران تا آنجاست که تأثیرات گسترده‌ای فراتر از مرز‌ها داشته و با توجه به جایگاه ویژه و موثر خود، نقش مهمی در مهمترین معادلات سیاسی در نظام بین‌الملل داشته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ثبت روایت زندگی آنان برای انتقال به نسل‌های آینده و الگوسازی برای جوانان ضرورتی غیرقابل انکار است.

به گفته سرهنگ مهدی پارسا، خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان که همواره با تعلق خاطر در تولیدات رسانه‌ای با موضوع شهدا پیشتازی می‌کنند با رسالت حرفه‌ای و خبری خود روایت زندگی ۸ هزار شهید استان گیلان و والدین معظم آنان را از اولویت‌های حرفه‌ای خود قلمداد می‌کنند.

او همچنین گفت: پویش «روایت لاله ها» تا برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: در این پویش روایت زندگی شهدای گیلانی هر هفته به صورت مستمر در رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر شده و با هشتگ روایت لاله‌ها در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.