دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: با نزدیک شدن به انتخابات شور و شوق مردم بیشتر شده و کف مشارکت ۶۰ درصد خواهد بود.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم ما به جایگاه کلیدی مجلس واقف هستند و می‌دانند که این نهاد چه نقشی در تنظیم امور کشور و پیگیری مطالبات جامعه دارد.

او افزود: بنابراین مشارکت فعال آحاد جامعه در انتخابات نقش بسزایی در تعیین سرنوشت کشور دارد و عدم مشارکت باعث ورود افراد نالایق به عرصه‌های مهم کشور می‌شود.

شاکری تصریح کرد: پانزده هزار نفر در انتخابات پیش رو با هم رقابت می‌کنند که نشانگر این است که انقلاب ما توانسته به رغم سیاه نمایی‌ها و سنگ اندازی‌های نظام سلطه صحنه انتخابات را گرم‌تر کند.

دبیرکل جمعیت جانبازان متذکر شد: هرچه به انتخابات نزدیک‌تر شویم مردم شوق و علاقه بیشتری برای شرکت در این امر مهم پیدا خواهند و کرد و کف مشارکت مردم در این دوره شصت درصد خواهد بود.

او با اشاره به انتظارات مردم از مجلس آتی گفت: مردمی که حل مسائل خود را در گرو شرکت در انتخابات می‌دانند قطعا انتظار دارند که نمایندگانشان که بر کرسی‌های پارلمان تکیه می‌زنند، مطالبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آن‌ها را پیگیری کند.

شاکری ادامه داد: اقتصاد کشور مانند بیماری است که چندین عضو آن دچار مشکل است و نیازمند به یک درمان پیچیده است و همه مسئولان و نمایندگان باید توان خود را برای آن به کار بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۰۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
همه کاندیدها قبل از انتخابات ماشین پر قدرت ۱۲ سیلندر رفع مشکلات هستند. نمی دونم این رایی که ما میدیم چه خاصیتی داره که بعد از اون این ماشین ۱۲ سیلندر میشه عین موتور گازی که باید از جیب خودمون صد برابر خرج کنیم تا ۱ برابر راه بیافته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
احسنت در این حد اخلاص واقعا دبیر کلی براتون کمه
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۰:۵۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
بله ۹۸.۲ درصد مشارکت خواهیم داشت به حول قوه الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
کی به کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
فکنم صد در صد مشارکت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا شکسته نفسی میکنید ۹۹/۹۹ درصد شرکت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
خدایاکشورراازدست متملق گویان نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
بگو نود و پنج درصد. کی به کیه!
آخرین اخبار