رئیس‌جمهور با قدردانی از حماسه‌آفرینی مردم در ۲۲ بهمن گفت: این نمایش همدلی که در آستانه انتخابات‌ تجلی یافت، نشانۀ روشنی از زمان‏شناسی ملت است.

سید ابراهیم رئیسی پس از برگزاری پرشور مراسم جشن سالروز چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از حضور معنادار مردم اظهار داشت: هر چند این حضور متعهدانه برای بزرگداشت ارزش‌های الهی در نزد خداوند مأجور خواهد بود، اما بار مسئولیت کارگزاران نظام را برای پیشرفت و اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم مضاعف می‏‌کند. از خداوند مهربان می‏‌خواهم، توفیق پاسخگویی این همه لطف و کرامت ملت بزرگوار ایران اسلامی را عنایت فرمایید.

متن کامل اطلاعیه رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت آزاده و شریف ایران اسلامی

حماسه‌‏آفرینی و حضور آگاهانه شما مردم بصیر ایران در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین طلیعه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر وفاداری، وحدت و میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

این حضور معنادار و باشکوه، در شرایطی رقم خورد که از ماه‏‌ها پیش ایران‌ستیزان و بدخواهان این ملت، با بسیج همه امکانات تبلیغی و رسانه‏ای خود و با استفاده از شیوه‏های گوناگون جنگ روانی و شبهه‌‏افکنی، در پی یأس‌‏آفرینی و دلسرد کردن مردم نسبت به آرمان‏‌های انقلاب و کم‌‏اهمیت جلوه دادن نقاط قوت و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی بودند، اما شما همچون همیشه با حضور و پاسخ معنادار خود، تلاش‏‌ها و محاسبات آنان را نقش بر آب کردید و نشان دادید که امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت پشتوانه مردمی، استوارتر از همیشه مسیر روشن، تابناک و پرافتخار خود را ادامه می‌‏دهد.

این نمایش وحدت و همدلی که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تجلی یافت، نشانۀ روشنی از زمان‌‏شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد یکبار دیگر با احساس مسئولیت قانونی در تعیین سرنوشت آینده نقش فعال ایفا کرده و فصل جدیدی از حیات سیاسی و اجتماعی خود را رقم بزند.

با درود به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، در این زمانه حساس و سرنوشت‌ساز، حرکت حماسی و شورانگیز شما را می‌‏ستایم و بر خود لازم می‌دانم از رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع و علمای بزرگوار و همراهی اندیشمندان و دلسوزان این نظام و مردم که همواره تکیه‌گاه محکم و کانونی برای اتحاد ملت شریف ایران هستند، سپاسگزاری کنم.

همچنین از همه اقشار جامعه و تشکل‏‌ها و احزاب سیاسی کشور که امسال نیز در راهپیمایی یوم‏الله ۲۲ بهمن با اتحاد و همبستگی مستحکم خود نشان دادند، انقلاب متعلق به همه آحاد این مرز و بوم است و موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم. هر چند این حضور متعهدانه برای بزرگداشت ارزش‌های الهی بوده و در نزد خداوند مأجور خواهد بود، اما بار مسئولیت کارگزاران نظام را برای پیشرفت و اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم مضاعف می‏‌کند. از خداوند مهربان می‏‌خواهم، توفیق پاسخگویی این همه لطف و کرامت ملت بزرگوار ایران اسلامی را عنایت فرمایید.

در پایان از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی، سعادت و عزت روزافزون ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران را در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع و روشنگر انقلاب اسلامی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام،
واقعاً عجيب است که در خبرهاي اوليه، هيچ خبري از حماسه 22 بهمن امسال نياورده ايد. چرا؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۱۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
شما هم جبران کنید اگر واقعا انسان هستید و ایرانی...
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۳:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
طبق سنت دیرینه باید دوباره شاهد بالا رفتن قیمت ها باشیم بدرود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۵۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
حضور مردم را به پای خودتون و مجلس ننویسید که در مورد خدمت به مردم شما و مجلس گند تاریخی زدید بخصوص مجلس خیانتی که کرد هیچکس نکرده و شما هم مجری مصوبات همی مجلس شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
من تو راهپیمایی شرکت کردم دقیقا می خواستم همینو بنویسه اگه رفتیم برای ایران رفتیم که امریکا و اسرائیل خیال خام به سرشون نزنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام. بابت طرح های تشویقی فرزند آوری و مادران از شما متشکرم.پیگیری هایی داره اما وجود داره.انتقاد کردن آسونه اما انجام این طرح ها ،اگر همت عالی نباشه بعید میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تحریم دیجی کالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آقای رئیسی و سایر وزرا و مسولان ونمایندگان مجلس می دانید چرا ما مردم آمدیم و باز هم می‌آییم چون برای انقلابمان خونها داده ایم و پای این انقلاب مان هستیم تا آخر ویک نکته این که مردم آمدند آیا مسولان هم می آیند برای خدمت به مردم آیا نها هم و ظیفه شناسند و کلمه آخر جواب خونها و مردم در قیامت مسول کم کار باید بدهد وسلام
Canada
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
یارانه خرید کالای دهک ۹ کجارفت چرا واریز نشد
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۳:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بشین تاواریزبشه خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شما به خود نگیر ما برای کشور امدیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چی میشه چیزی نگین؟ کسی ازتون ایراد نمیگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
جناب ریسی قیمت دلار برگردون به دوماه پیش، ما ملت قول میدم تو انتخابات سنگ تموم بذاریم، و تو انتخاب دوره بعدی ریاست جمهوری با تمام وجدان به شما رای بدیم، ولی اگه برنگردونیت شب و روز نداریم تو انتخاباتم خودتون شرکتت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
جناب دکتر ریسی ریاست محترم جمعور قول دادی 3روزه بازار سرمایه رو درست کنی الان 3سال گذشت 50میلیون سهامدار مالباخته دیگه اعتمادی ندارند به دولت و دلسرد شدند انتخابات نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آقای رییس‌جمهور این وضع فیلتر شبکه اجتماعی درست کنید آخه این راه درست نیست استفاده از فیلتر شکن باعث نشت درز اطلاعات هویتی مردم شده فکر اینها نیستید و نصب نرم‌افزار جاسوسی پگاسوس چرا واقعیت درک نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
خسته نباشید منتظر تورم وحشتناک باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۸:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
از فردا اجناس چندین برابر گران خواهد شد طبق سنت دیرینه
آخرین اخبار