۴۰ طرح گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سرباز با اعتباری بیش از ۵۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

ماریه امیریان  بخشدار مرکزی سرباز  اظهار کرد: طرح ها شامل افتتاح پروژه بهسازی معابر روستای مغ به نمایندگی از ۲۷ پروژه در ۲۷ روستا در مجموع با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال، افتتاح پروژه مسکن مددجویی در روستای کوهمیتگ به نمایندگی از ۱۲ پروژه با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و افتتاح پروژه مرمت و بازسازی قنات ابوندر در روستای نصیرآباد با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.

ماریه امیریان افزود: گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و در شب ۲۲ بهمن ماه همزمان با ندای الله اکبر مردم، آسمان این شهرستان غرق در نور شد.

فرماندار سرباز نیز اظهار کرد: سایت همراه اول روستای باتک بخش مینان به اینترنت ۴G گرامیداشت ایام الله دهه فجر ارتقا یافت.

فرامرز دانش افزود: در سالجاری بیش از ۳۹ آبادی با رشد ۱۴ درصدی نسبت به سال قبل و با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال به اینترنت پر سرعت ۴G دسترسی پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است، افزود: از حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم سرباز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

فرماندار سرباز گفت: حضور باشکوه مردم برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب یاس و ناامیدی در پی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.