بازدید معاون اجرایی رئیس جمهوری از آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر

معاون اجرایی رئیس جمهوری در سفر به استان بوشهر همراه استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، از روند اجرایی آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر دیدن کرد.

محسن منصوری، معاون رئیس جمهوری با تقدیر از تلاش مجموعه نیروگاه اتمی در توجه به مسئولیت اجتماعی، خواستار تامین به‌موقع اعتبار برای تسریع در تکمیل این پروژه شد.

در این بازدید، استاندار بوشهر ظرفیت آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی را ۷۰ هزار مترمکعب دانست و اظهار کرد: این پروژه در سفر دور اول رئیس جمهوری مصوب و در هفته دولت سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شد.

احمد محمدی‌زاده گفت: تامین آب شرب مردم از اولویت‌های مهم استان بوشهر است و با توجه به وابستگی آب شرب بوشهر به استان‌های همجوار، اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن گامی در راستای کاهش وابستگی است.

وی پیشرفت فیزیکی کلی آب‌شیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر را ۱۸ درصد اعلام کرد و ادامه داد: پیشرفت مخزن این طرح ۹۵ درصد است و انتظار داریم سرعت اجرای طرح، بیشتر شود.

معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: چند طرح آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها جزو اولویت‌های امسال دولت در استان بوشهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.