مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی ۳۰۰ امدادگر و نجات‌گر این جمعیت برای پوشش امدادی مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد.

 کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جمع امدادگران این جمعیت در بیرجند گفت: داوطلبان و نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در سراسر استان آمادگی دارند تا مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را پوشش دهند. در این راستا ۴۵ تیم، مرکز و پایگاه عملیاتی هلال احمر برای پوشش امدادی این مراسم در حال آماده‌باش قرار دارند.

او با اشاره به تجهیزات به‌کارگرفته برای پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: خودروی نجات، آمبولانس، خودروی کمک‌دار سبک و امداد هوایی در عملیات پشتیبانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان آماده هستند.

 کاوسی از برپایی ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی توسط جوانان هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: ایستگاه‌ها علاوه بر سنجش فشار خون مراجعه‌کنندگان، برای ارائه کمک‌های اولیه به حادثه‌دیدگان احتمالی آماده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی دبرپایی ایستگاه‌های دوستدار کودک و نقاشی را از دیگر برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و افزود: این ایستگاه‌ها با موضوع انقلاب و انتظار ظهور پذیرای کودکان حاضر در راهپیمایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.