محدودیت‌های تردد بمناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن، فردا در مناطق مختلف مازندران اجرا می‌شود.

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: به منظور برگزاری مراسم راهپیمایی، محدودیت‌های تردد، فردا یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در معابر شهری سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

او افزود: به همین منظور در شهرستان ساری از زمان شروع مراسم تا زمان گذر راهپیمایان که زمان آن توسط ستاد برگزاری مراسم ۲۲ بهمن اعلام شده از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) تردد وسایط نقلیه ممنوع است.

سرهنگ بیگلری گفت: در مدت راهپیمایی رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزینی که پلیس‌های مستقر در مسیر‌ها اعلام می‌کنند، تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با بیان اینکه در این مدت تردد خودرو‌ها در ضلع غربی بلوار پاسداران امکان پذیر است، افزود: آمد وشد خودرو‌ها از ضلع شرقی این بلوار از میدان امام خمینی ره به جام جم ممنوع است.

سرهنگ بیگلری گفت: از ساعت ۱۰ امشب هم توقف و پارک هر گونه خودرو‌ها در مسیر‌های راهپیمایی ممنوع است و در صورت مشاهده خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.
او افزود: در سایر شهرستان‌های استان نیز ممنوعیت‌های تردد برابر با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط اعضای شورای ترافیک آن شهرستان‌ها به اجرا در خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار