وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از آرمان‌های اسلام که همان دفاع از مسلمانان مظلوم جهان است، پشتیبانی می‌کند.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش سرداران و فرماندهان شهید فارسان اظهار کرد: دولت در مدت تصدی خود ۸۴ درصد حقوق، مزایا کارگران و قشر آسیب پذیر جامعه را افزایش داده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ۹۸۰ هزار مستمری بگیر سازمان بهزیستی در سال‌های گذشته امروز به بالای یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده اند.

وی اضافه کرد: طرح جدید کالا برگ الکترونیکی برای قشر آسیب پذیر جامعه از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اجرا شده است و قشر کارگران هم از حمایت‌های بیشتری در سال آینده برخوردار می‌شوند.

مرتضوی گفت: با وجود تمام پیشرفت ها، اما در بخش اقتصادی و معیشتی مشکلات وجود دارد، اما دولت به دنبال رفع آن است و طرح‌های حمایتی اجرا خواهد شد تا سفره مردم رنگین‌تر شود.

وی با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب ادامه داد: امام راحل (ره) با نهضت انقلاب اسلامی بساط فساد و وابستگی رژیم طاغوت را برچید و کشور را از ظلم استکبار رهانید.


بیشتر بخوانید


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی گفت: جوانان برومند ایران اسلامی با ساخت ماهواره‌های پیشرفته و قرار دادن آن در مدار فضا، درمان بیماری‌ها با سلول‌های بنیادی، تولید علم در زمینه نانو، زیست فناوری و پیشرفت‌های عمرانی و خدماتی گام‌های بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت برداشته شده است.

مرتضوی افزود: امنیت کشور در میان جنگ افروزی‌های رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مدیون رهبری داهیانه آیت الله خامنه‌ای و رشادت‌های سربازان ایران اسلامی در دفاع از ایران اسلامی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه به خصوص کودکان و زنان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از آرمان‌های اسلام که همان دفاع از مسلمانان مظلوم جهان است پشتیبانی می‌کند.

مرتضوی اظهار کرد: مردم غیور ایران اسلامی با شرکت گستره در راهپیمایی ۲۲ بهمن به اسکتبار نشان می‌دهد که هیچ قدرتی نمی‌تواند کشورمان را از مسیر پیشرفت باز دارد و شرکت گسترده در این رویداد ملی اقتدار آفرین و امید آفرین خواهد بود.

وی ادامه داد: بنابرفرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید ملت ایران پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا کشور را از چشم طمع دشمنان مصون کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار