به مناسبت دهه فجر ده‌ها طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و تولیدی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به مناسبت دهه فجر پروژه آسفالت ریزی به طول ۴۰ هزار متر، جدول گذاری در ده روستای بخش مرکزی چاراویماق و آزادسازی و ساماندهی رودخانه قره آغاج چایی به طول ۲ کیلومتر مجموعا با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

کارخانه تولید انواع پلاستیک، نایلون و نایلکس صادراتی (صادرات به کشور ترکیه و آسیای میانه) با اشتغالزایی بیش از ۱۰نفر با هزینه‌ای بالغ بر۴۰میلیارد تومان و کارخانه تولید گیربکس و چرخ دنده صنعتی برای مصارف ماشین آلات صنعتی با اشتغالزایی ۲۵نفر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵میلیارد تومان در هریس افتتاح شد.

پل یک دهنه روستا‌های (بیگ کندی و بایقرارود) از توابع بخش مرکزی هشترود هر کدام به طول ۳۴ متر جمعا با هزینه ۸ میلیارد تومان افتتاح شدند.

مدرسه ۲ کلاسه آتا و آنا در روستای (دمیرچی) بخش نظرکهریزی با مشارکت خیر مدرسه ساز جعفر مجیدی با هزینه ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و کلنگ احداث مدرسه ۴ کلاسه روستای ملاجیق توسط خیران مدرسه ساز ملکی و صادقی به زمین زده شد.

با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی چندین طرح عمرانی و خدماتی شامل تعریض پل مقابل شهرداری در شهر ملکان، ساختمان شهرداری و آتش نشانی و آسفالت خیابان و معابر مبارک شهر، آسفالت معابر روستای حسین آباد و کلنگ زنی ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن با هزینه‌ای بیش از ۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.