فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت عمومی واجتماعی و دستگیری ۴۲ اخلال گر نظم عمومی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بمنظور ایجاد امنیت پایدار در محلات، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد مخلان نظم عمومی، مجرمان و متهمان تحت تعقیب در قالب طرح محله محور بمدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح در چند عملیات ضربتی و جداگانه مجموعا ۴۲ نفر از مخلان نظم عمومی و اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند دستگیر ودر بازرسی از منازل و مخفیگاه‌های متهمان ۱۰ قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و قمه، یک قبضه سلاح جنگی، یک عدد جلیقه ضد گلوله و ۱۵ کیلو موادمخدر کشف شد. 

این مقام انتظامی استان با بیان این که در این طرح از تعداد ۹۰ متهم دیگر در این زمینه تعهدات لازم اخذ گردید، گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان ومردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی و مشکوک توسط فرد یا افرادی خاص، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.