به منظور کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان و ارائه خدمات در حداقل زمان، یک دستگاه موتورلانس به ناوگان آمبولانس اورژانس رفسنجان اضافه شد.

مجتبی سنجی، سرپرست مرکز اورژانس رفسنجان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و به منظور کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان و ارائه خدمات مطلوب در حداقل زمان به همشهریان یک دستگاه موتورلانس به ناوگان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ رفسنجان اضافه شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان، نسبت به راه اندازی موتور آمبولانس در بافت قدیم، پرترافیک و شلوغ شهر اقدام شد.

 سرپرست مرکز اورژانس رفسنجان بیان داشت: در موتورلانس‌ها به منظور ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی ضمن به کارگیری کارکنان با تجربه از تجهیزات پزشکی کامل استفاده شده و این مهم با توجه به کمبود نیروی انسانی و فرسودگی آمبولانس‌ها باعث صرفه جویی در منابع می شود.

وی افزود:هم اکنون میانگین زمان رسیدن بر بالین در اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در داخل شهر ۸ دقیقه و در خارج از شهر ۱۰ دقیقه بوده است که یک دقیقه کمتر از میانگین اعلامی از سوی سازمان اورژانس کشور می‌باشد.

سنجی ضمن تشکر از همکاری‌های مسئولان دانشگاه، شهرستان و مجتمع مس سرچشمه، تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت مسئولان شهرستان و مجتمع مس سرچشمه با تامین و نوسازی ناوگان آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، شاهد کاهش مدت زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان به زمان طلایی( ۴ تا ۶ دقیقه) و ارتقای خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به همشهریان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار