همزمان با افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیون انتخاباتی با دستور رئیس جمهور، ۴ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی در یزد نیز افتتاح شد.

کریمی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به افتتاح ۴ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی در یزد؛ همزمان با افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیون انتخاباتی با دستور رئیس جمهور گفت: این ۴ کانال تلویزیونی در اختیار نامز‌ها قرار گرفته و در زمان تبلیغات انتخاباتی می‌توانند به معرفی و ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

کریمی با بیان اینکه این کانال‌ها تا زمان قانونی تبلیغات نامزد‌ها به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه می‌پردازد و در مدت زمان هفت روز تبلیغات، نامزد‌ها مجاز به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌ها خود و معرفی هستند افزود: پخش مستند ۲۰ دقیقه‌ای از نامزد‌ها که توسط خود آن‌ها تهیه شده و مناظره از جمله برنامه هاییست که در این ۴ کانال ارائه می‌شود. 

او ادامه داد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای دریافت ۴ کانال تلویزیونی انتخاباتی حوزه‌های انتخابیه در استان یزد شامل حوزه انتخابیه اردکان Entekhab ۲۰۵، حوزه انتخابیه تفت و میبد Entekhab ۲۰۶، حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مروست Entekhab ۲۰۷، حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ Entekhab ۲۰۸ گیرنده‌های دیجیتال خود را دوباره تنظیم کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار