حجت الاسلام ایزدی گفت: دشمنان تلاش دارند که به اسلام و انقلاب، ضربه بزنند که باید با مشارکت حداکثری در انتخابات، جواب دندان شکنی به آنان بدهیم.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: هدف از بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، تکمیل فضائل اخلاقی بود؛ بنابراین برای رسیدن به کمال باید در مسیر مستقیم الهی گام برداریم.

وی با استناد به کلام نورانی امام صادق (ع) تاکید کرد: استقامت در سختی ها، راستگویی، امانت داری، صله رحم، میهمان نوازی، جبران کردن نیکی ها، رعایت حق و حرمت همسایه، رعایت حرمت دوست و حیا داشتن از جمله مکارم اخلاق هستند.

امام جمعه کوهبنان افزود: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که جا دارد به مناسبت‌های ملی و مذهبی پاسداشت این ایام را مد نظر قرار بدهیم که اصناف و بازاریان در این مسیر پیش قدم هستند.

وی بیان داشت: جا دارد از عزیزانی که به مناسبت پیروزی انقلاب، کیک ۴۵ کیلویی را تهیه و بین مردم شهر کوهبنان توزیع کردند، تشکرکنم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: شهیدان تمام هستی خود را برای اسلام و انقلاب هدیه کردند و خانواده شهدا بهترین سرمایه خود را تقدیم کردند و باید قدردان وجود آنان باشیم و در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشیم تا راه شهیدان را ادامه بدهیم.

وی یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را در پیش داریم و مردم در این روز‌ها به رهبر فرزانه و شهیدان همیشه جاوید لبیک خواهند گفت. 

حجت الاسلام حسن ایزدی گفت: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، ساعت ۱۰ صبح از چهار راه حضرت امام (ره) شهر کوهبنان شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جا دارد در انتخابات از خانواده خود که در شهر‌های دیگر سکونت دارند دعوت کنیم که در زادگاه خود رای خودشان را به صندوق‌ها بیندازند، افزود: دشمنان تلاش دارند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند که باید در ۱۱ اسفند با مشارکت حداکثری جواب دندان شکنی به آنان بدهیم.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در آستانه ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز و سالروز ولادت امام سجاد (ع) قرار داریم که جا دارد برای گرامیداشت این ایام سنگ تمام بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار