استاندار کرمانشاه گفت : با گازرسانی به شهر ازگله شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از گاز برخوردار شده‌اند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در مراسم جشن انقلاب و تجلیل از برترین‌های شرکت گاز استان در تالار بعثت، با تبریک عید مبعث و دهه فجر، به گازرسانی به شهر ازگله و بهره‌مندی ۱۰۰درصدی جمعیت شهری و ۹۸ درصدی جمعیت روستایی استان اشاره کرد و گفت : از نزدیک شاهد تلاش و زحمات کارکنان شرکت گاز برای رساندن انرژی پاک و ارزان گاز به دست مردم، باوجود همه موانع و شرایط اقلیمی سخت بوده‌ام و نقش خانواده‌های آنان در این راستا بسیار مهم می‌دانم و از آنان تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌هایی همچون گازرسانی و پیشرفت‌های علمی، این پیشرفت‌ها را نشانه قوت، اقتدار و قدرت ملت ایران و از برکات و آثار نظام اسلامی دانست.

صحرایی به موضوع انتخابات و اهمیت شرکت مردم در آن پرداخت و گفت: مردم باید از این حق که نظام برای آن‌ها قائل شده دفاع کنند و سرنوشت خودشان را رقم بزنند و بدانند اگر از این حق خود استفاده نکنند دیگران برای آن‌ها تصمیم می‌گیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.