اجرای ۷۸۰ پروژه آب و فاضلاب در مازندران

۷۸۰ پروژه آب و فاضلاب در مازندران در حال اجرا است

بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در مراسم بهره برداری از پروژه خط انتقال آب میارکلا به منطقه پهناب با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان با اشاره به اینکه کتابچه تنش آبی را تدوین کرده ایم، گفت: از محل تنش آبی، اعتبارات خوبی به استان اختصاص یافته و در حال حاضر ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در حال انجام است.

او به پیگیری‌های مجموعه آبفا، نمایندگان و استاندار مازندران برای جذب اعتبارات اشاره و با بیان اینکه به برکت این پیگیری‌ها حدود ۷۸۰ پروژه در مازندران در حال انجام است، خاطر نشان کرد: مازندران نگین سبز ایران خاستگاه همه بوده، اما متأسفانه زیرساخت‌های ِآن متناسب جمعیت استان بوده است در حالی که در برخی از زمان‌ها شاهد جمعیت شناور بی شماری در استان مازندران هستیم.

مدیر آبفای مازندران گفت: امروز این یک صدایی مازندران هم باید ملی دیده شود چرا که ما در این استان ملی خدمات می‌دهیم.

برارزاده از تشکیل مجمع خیرین در استان مازندران گفت و با اعلام اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرای تعدادی از پروژه‌های استان را بر عهده گرفته است.

او افزود: از ۳ جبهه آب شهرستان جویبار تأمین می‌شود و برای اصلاح شبکه نمی‌توانیم امید به اعتبارات کمیته برنامه ریزی داشته باشیم و از همین تریبون برای اجرای این عملیات در شهرستان جویبار اعلام آمادگی می‌کنیم و لوله و اتصالات پروژه توسط ما تأمین و اجرای آن توسط شهرداری عملیاتی شود.

برارزاده گفت: شهر جویبار در بحث جمع آوری فاضلاب شهری جزو ۲۶ شهر کشور گنجانده شده است و از محل اعتبارات تنش فاضلابی مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافته است.

مدیر آبفای شهرستان جویبار با اعلام اینکه اجرای خط انتقال میارکلا به منطقه پهناب جویبار به طول ۸۵۰۰ متر بوده است، افزود: این طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان اجرا و جمعیت بهره‌مند آن حدود ۳۵ هزار نفر بوده است.

پیمان ابراهیمی هدف از اجرای این پروژه را افزایش توان تأمین و انتفال آب و ایجاد ذخیره مطمئن در پبک مصرف بیان کرد و گفت: تجهیز یک باب مخزن مسکن مهر میارکلا به حجم ۲۰۰۰ متر مکعب و اجرای خط انتقال به طول ۸۵۰۰ متر با لوله پلی اتیلن به قطر ۲۸۰ میلیمتر از مشخصات این پروژه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار