اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در آذربایجان شرقی

به مناسبت عید مبعث و دهه فجر و به همت کمیته امداد و خیران به نوعروسان نیازمند در مناطق مختلف آذربایجان شرقی جهیزیه اهدا شد.

به مناسبت دهه فجر ۱۰ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد و خیرین هشترودی تهیه و به ۱۰ نو عروس نیازمند هشترودی اهدا شد.

۷ سری جهیزیه هر کدام به ارزش میلیون ۴۰۰ میلیون ریال به همت کمیته امداد، مشارکت خیرین و موسسسه آبشار عاطفه‌ها تهیه و بین نوعروسان نیازمند در ملکان توزیع شد.

فرمانده ناحیه سپاه اهر گفت: ۲۰ سری جهیزیه به ارزش ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند در اهر اهدا شد.

سرهنگ سیفی اظهار کرد: این جهیزیه‌ها در قالب تسهیل ازدواج آسان و با مشارکت خیرین و سپاه عاشورا تامین شده است.

وی با تاکید بر اینکه سعی شده است در این سری از جهیزیه‌ها از کالا‌های ایرانی استفاده شود افزود: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم لوازم خانگی از جمله یخچال، تلویزیون، لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز می‌باشد.

سرهنگ سیفی با اشاره به اینکه حوزه‌های مقاومت بسیج با شناسایی و معرفی نوعروسان نیازمند به اجرای صحیح این فرآیند کمک کردند افزود: برای تهیه این جهیزیه‌ها ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد و در بین نوعروسان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اهر توزیع شد.

۱۱ سری جهیزیه توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا و سپاه ناحیه میانه به ارزش ۳۳۰ میلیون تومان تهیه و به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی میانه اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار