به مناسبت دهه فجر بازرس ویژه فرمانده کل ارتش و ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دیدار کردند.

امیر نهاوندی در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در تبریز گفت:اگر با آرامش و امنیتی دلنشین در کانون گرم خانواده روز‌ها را سپری می‌کنیم همه را مدیون خون سرخ شهدا و ایثارگران هستیم و امروز تکریم خانواده شهدا و جانبازان یک وظیفه است و تجلیل از ایشان به منزله تکریم ارزش‌های اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

وی عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و فداکاری جانبازان و ایثارگران عزیز بیان کرد.

 امیر شفیعی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل نیز گفت:شهدا و خانواده معظم شهدا دین بزرگی برگردن همه ما دارند آن‌ها با نثار خون پاک خود باعث آسایش و سربلندی ایران اسلامی شدند و ما خود را مدیون ایثار، ازخودگذشتگی، صبر و استقامت مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا می‌دانیم.

گفتنی است جانباز سرافراز۷۵/. درصد زینال فرج اوغلی در عملیات میمک در تاریخ ۶۶/۵/۴ به علت اصابت ترکش خمپاره دشمن از ناحیه پای چپ، دندان، کتف و بازو و دست راست مجروح و پای راست وی نیز قطع شد.

شهید سید جلال طباطبایی درتاریخ ۵۹/۷/۲در منطقه عین خوش بر اثر اصابت ترکش گلوله تانک دشمن به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

شهید ایاز محمدزاده در عملیات چلچراغ در تاریخ خرداد ۶۷ به علت اصابت تیر مستقیم به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.