مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اعزام یک دستگاه لودر و یک ماشین کمک‌دار به منطقه، پس از ۱۸ ساعت تلاش، ۱۲ مسافر در مینی بوس گرفتار در برف و کولاک موگویی نجات یافتند.

روح‌الله غلامی در خصوص امدادرسانی به مینی‌بوس گرفتار در تنگه تهلستان، گفت: بعد از اطلاع‌رسانی به پرسنل راهداری در شهرستان کوهرنگ دستورات لازم مبنی بر خدمت‌رسانی به مینی‌بوس گرفتار شده صادر شد.

وی افزود: با اعزام یک دستگاه لودر و یک ماشین کمک‌دار به منطقه، امدادرسانی به مینی‌بوسی که حامل ۱۲ مسافر بود، پس از تلاش چند ساعته انجام شد و مسافران در نزدیک‌ترین روستا استقرار یافتند.

غلامی اضافه کرد: مسافران به صورت موقت در منازل مردم محلی روستای چین برای دریافت غذای گرم و در امان ماندن از سرمای منفی صفر درجه استقرار یافتند.

وی ادامه داد: مینی‌بوس نیز که به علت تلاش برای نجات از گل و لای دچار نقص فنی شده بود، برای تعمیر با کشنده به روستای چین بوکسل شد تا از سوی پرسنل راهداری تعمیر شده و مسافران را به دیار خود بازگرداند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ از ساعت ۰۲:۰۰ بامداد دیشب یک دستگاه مینی‌بوس حامل اهالی دهستان موگویی در تنگه تهلستان گرفتار شده بود و با وجود تماس و پیگیری‌های متعدد مردم و خبرنگار فارس در منطقه، کسی از مسؤولان استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ پاسخگو نبوده است.

این مینی‌بوس حامل سه کودک، پنج زن و چهار مرد بود که ۱۲ مسافر آن، بیش از ۱۸ ساعت در تنگه تهلستان گرفتار بودند.

شاهدان عینی در منطقه تهلستان، از رسیدن ماشین‌های امدادی به محل توقف مینی‌بوس و پایان روند امداد و نجات در حوالی ساعت ۲۰:۰۰ خبر می‌دهند؛ بر این اساس وسیله نقلیه گرفتار در راه یدک‌کشی شده و مسافران به روستا‌های اطراف منتقل شدند.

گفتنی است، دهستان موگویی پنج هزار نفر جمعیت دارد و هر ساله با اولین بارش برف جاده‌های ارتباطی این منطقه تا اواسط بهار سال آینده مسدود می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار