همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یادواره خانگی شهید عباس رشیدی با حضور جمعی از مسئولان در منزل شهید برگزار گردید.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یادواره خانگی شهید عباس رشیدی با حضور رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از اعضای ستاد دهه فجر و دانش آموزان منطقه در منزل شهید برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام یاور نجم الدینی امام جمعه طغرالجرد گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای احترام به مقام شهدا و خانواده معزز و معظم شهیدان این برنامه در سطح شهرستان در حال انجام است

وی افزود: امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، زیرا شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند.

امام جمعه طغرالجرد ادامه داد: هدف از برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگو‌هایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

در ادامه مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت:‌یکی از مهم‌ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی داشته است.

وی افزود: شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز ما امنیت خود و کشور را مدیون خون آن‌ها می‌دانیم.

توکلی ادامه داد: برای اجر نهادن به ایثار، شهادت، از خودگذشتگی و فداکاری شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی باید تمام تلاش وکوشش خود را به کار بگیریم تا انشالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی تاکید کرد: توصیه شهدا دفاع از نظام اسلامی و ولایت است که این مهم با حضور مردم در انتخابات و لبیک به منویات مقام معظم رهبری در ۱۱ اسفند محقق خواهد شد

فرماندار کوهبنان افزود: دانش آموزان باید خود را با دو بال علم و معنویت تقویت کنند با رعایت حجاب و عفاف و احترام به والدین راه و سیره مکتب شهید سلیمانی را ادامه بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.