معاون رسانه ملی با اشاره به ایجاد بستر‌های لازم برای پخش فیلم‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس گفت: ۱۴۰۰ مناظره انتخاباتی از رسانه ملی پخش می‌شود.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در آیین بهره برداری از ۱۲ طرح فنی و محتوایی صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به آماده سازی بستر‌های لازم برای پخش فیلم‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس گفت: برای این منظور ۲۰۰ کانال جهت ایجاد و ایجاد شور و شوق در میان مردم و نامزد‌ها طراحی شده که کار آزمایشی آن به صورت شبانه روزی آغاز شده است.

وی افزود: کاندیدا‌های که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند می‌توانند در قالب ارائه شده ۲۰ دقیقه برنامه‌های خود را تولید و در زمان قانونی تبلیغات در شبکه‌های استانی پخش کنند.

عابدینی برگزاری هزار و ۴۰۰ مناظره انتخاباتی داوطلبان در شبکه‌های ویژه انتخابات در سراسر کشور را از دیگر برنامه‌های رسانه ملی در ایام تبلیغات عنوان کرد و یادآور شد: این اقدام صدا و سیما بی نظیرترین گامی است که در جهت معرفی کاندیدا‌ها انجام داده است.

وی استقبال گسترده داوطلبان را از این طرح صدا و سیما یادآور شد و افزود: در برخی از استان‌ها مانند تهران به علت استقبال فراوان زیرساخت‌های ما پاسخگوی نیاز‌ها نبود، اما درسایر استان‌ها تلاش می‌کنیم که برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها را در چند کانال پخش کنیم.

معاون سازمان صداوسیما در ادامه ارتقای کیفیت پخش برنامه صدا و سیما را با تغییر سیستم‌های قدیمی به HD از برنامه‌های جدی رسانه ملی دانست و یادآور شد: هم اکنون ۸۰ درصد تجهیزات و استودیو‌های شبکه‌های استانی به سیستم HD تبدیل شده وپیش بینی می‌شود تا سال آینده بیش از ۹۰ درصد استان‌ها کاملاً برنامه‌های پخش خود را به صورت HD انجام دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار