مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت:نخستین محموله ریل‌های خط ۲ متروی اصفهان وارد کارگاه اجرایی زینبیه شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: در راستای تکمیل اولویت نخست بهره‌برداری خط دو متروی این کلان‌شهر، نخستین محموله ریل خریداری شده از شرکت ذوب‌آهن وارد محل دپوی زینبیه شد.

سیدمحسن واعظی‌فر با بیان اینکه از سال ۹۶ تاکنون حفاری خط دو مترو آغاز شده تصریح کرد: دغدغه این سازمان برای این خط، مباحث مالی بوده است.

او گفت: امیدواریم با تحقق وعده‌هایی که شورای ششم و شهرداری درباره بودجه و تأمین منابع لازم این طرح به موقع پرداخت شود تا بتوانیم سرعت فعالیت خود را در خط دو مترو افزایش دهیم.

واعظی فر خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز، تا پایان سال آینده بخشی از خط دو مترو حدفاصل دارک تا طوقچی را به بهره‌برداری اولیه برسانیم و طی بهره‌برداری، آن را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با اشاره به اینکه خط دو متروی این کلان‌شهر به‌طول ۲۴ هزار و ۷۰۰ متر با ۲۳ ایستگاه از دارک تا میدان شهدای خمینی‌شهر است، گفت: اولویت اول اجرایی این سازمان حدفاصل دارک تا کهندژ (ایستگاه شهید حجازی) است.

او با بیان اینکه خط یک متروی این کلان‌شهر با ۲۲ ایستگاه و ۲۱ کیلومتر طول مسیر در حال بهره‌برداری است گفت: سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط یک متروی اصفهان با افزایش تعداد واگن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.