دادستان قزوین در خصوص پرونده رضایت خودرو توضیحاتی را ارائه کرد.

رجبی دادستان قزوین در خصوص پرونده رضایت خودرو گفت: طبق اطلاعاتی که از آقای غفاری اخذ شده حدود ۳۴ هزار قرارداد وجود دارد که در مجموع مطالبات اصل و سود آن ۱۲ همت است.

رجبی افزود: اموالی که از خود غفاری هم شناسایی شده حدود ۲ تا دو و نیم همت است که این اموال به غیر از شرکت‌ها کفاف همه مطالبات را نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: بررسی‌های صورت گرفته و جلسات کارشناسی انجام و اقدامات متعددی با حضور تعدادی از نماینده‌های مالباخته انجام شده است.

رجبی افزود: قرار بر این شده است که از هفته آینده هلدینگ مجموعه غفاری باز شود و این توافق نامه به امضای همه مردم هم نرسیده است.

وی اضافه کرد: این توافق نامه بین متهم و افرادی است که ادعا می‌کنند نماینده مالباختگان هستند.

دادستان قزوین گفت: کسانی می‌توانند نمایندگی مردم را بر عهده بگیرند که از طریق دفاترخانه‌ها اقدام و وکلات از سوی مردم رادر یافت کرده باشند.
 
وی گفت:لازم است تا کسانی که قرارداد دارند به این افرادی که می‌گویند نماینده هستند و یا به اشخاص که به آن‌ها اعتماد دارند و در هلدینگ مستقر هستند مراجعه کنند.

رجبی افزود: این افراد از هفته آینده به صورت گروه ۳۰۰، ۵۰۰ و یا هزار نفره به هلدینگ مراجعه کنند و قراردادی را به امضای نماینده برسانند و این قرارداد در اختیار آقای غفاری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اختیار در توافق است و در اخذ پول نیست.

دادستان قزوین گفت: دستگاه قضا ۲۰ هزار قرارداد کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان دارد و برخی از این افراد به بازپرس مراجعه کرده اند و خواستار دریافت اصل پول هستند.

وی افزود: کسانی که این قرارداد را دارند و خواستار درایفت اصل پول هستند می‌توانند از روز شنبه به بازپرس مراجعه کنند.

دادستان قزوین گفت: تاکنون ۸۶ نفر به این شیوه پول خود را دریافت کرده اند و ۱۵۰ نفر هم از هفته آینده پول خود را دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.