نیویورک تایمز: نظامیان اسرائیلی ویرانی و کشتار در غزه را مسخره می‌کنند

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت نظامیان صهیونیستی با تصاویر کشتار و ویرانی‌ها در غزه در فضای مجازی شوخی می‌کنند و آن را به سخره می‌گیرند.

براساس تحقیقات روزنامه نیویورک تایمز، صد‌ها ویدئو و تصویر گرفته شده توسط نیرو‌های نظامی اسرائیل در فضای مجازی نشان می‌دهد این نیرو‌ها با درد‌ها و کشتار مردم غزه شوخی می‌کنند و آن را در فضای مجازی به مسخره می‌گیرند.

به گزارش راشاتودی، محتوای این فیلم‌ها و تصاویر چنان بازتابی در فضای مجازی داده که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای بی اطلاعی از آن در بیانیه‌ای اعلام کرد با مسببان آن برخورد خواهد کرد.

روزنامه تایمز در گزارش خود نوشته با بررسی صد‌ها فیلم و عکاس به این نتیجه رسیده که نظامیان اسرائیلی بقایای خانه ها، مدارس و مراکز بهداشتی در غزه را که در بمباران‌های رژیم صهیونیستی آسیب دیده اند با بولدوزر و مواد منفجره به طور کامل تخریب می‌کنند و از آن فیلم می‌گیرند و در فضای مجازی با درد و رنج کودکان و زنان غزه به مسخره رفتار می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از انتشار این تصاویر و فیلم‌ها توسط روزنامه نیویورک تایمز با اظهار بی اطلاعی از آن در بیانیه‌ای مدعی شده که این رفتار‌ها مطابق با دستورات و قوانین ارتش نیست و در مورد آن‌ها تحقیق خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار