شهردار زهک گفت: مدیریت جمع آوری آب های سطحی یکی از مهمترین پروژه‌های این شهرستان است که گرامیداشت ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

محمد سراوانی  ، اظهار کرد: پروژه جمع آوری آبهای سطحی در شهرستان زهک با هدف سامان بخشی، هدایت و جمع آوری به طول یک کیلومتر در عمق پنج متر با حضور امام جمعه،فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسوولان شهری و مردم این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط آسیب‌پذیر و مشکل ساز در سه دهه اخیر در مدیریت شهری دفع آبهای سطحی پس از بارندگی در شهرستان زهک بود تصریح کرد: با ابتکار عمل و زحمات جهادی کارکنان سخت‌کوش شهرداری زهک با وجود تجهیزات و ماشین آلات محدود این پروژه عظیم برای دفع آب‌های سطحی اجرا شده است.

شهردار زهک از بهسازی و زیبا سازی میدان الغدیر شهر زهک خبرداد و اظهار کرد: عملیات و بهسازی این میدان شامل عملیات گسترده زیرسازی، جدول‌گذاری، محوطه سازی پیاده‌روها، اجرای کف پوش و سنگ نما، نصب برج نوری،نصب چراغ‌های تزئینی، نورپردازی و نصب چراغ های روشنایی رنگی دور میدان، و همچنین نصب المان حضرت علی( ع ) برای افزایش زیبایی بصری ورودی شهر زهک توسط مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری زهک انجام شده است.

 
 

برچسب ها: شهرداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار