مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: : زنان نقش برجسته ای در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته و رسالت و نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

 زهرا ابراهیمی  در نشست تقدیر از بانوان فعال انقلابی سیستان و بلوچستان که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و جوانان برگزار شد، افزود: در تاریخ انقلاب نمونه های بارز از حضور زنان در همه موارد وجودارد که نشان دهنده نقش بی بدیل بانوان است.

وی با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب نگاه ویژه ای به نقش زنان و حضور شان داشته است، گفت: اگر امام راحل(ره)ا می فرمایند از دامن زن مرد به معراج می رود را مطرح می کنند به دلیل نگاه وسیع و ارزشمند ایشان به حضور زنان در تمامی عرصه هاست.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: زنان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان را در عرصه‌های گوناگون فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی نقش بر آب کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از جامعه اثرگذاری عمیقی در تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی میهن ما داشته اند، افزود: بر همین اساس نقش و سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر و بسیار پررنگ بوده است.

وی با تقدیر از جایگاه شهدا خاطر نشان کرد: اگر امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم در سایه ایثار و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار