معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۷۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۱۵ هزارو ۷۲۴ میلیاردو ۴۹میلیون ریال در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.

سید احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر روز چهارشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی گچساران گفت: از این تعداد طرح‌های بیش از ۶۸ مورد با اعتباری بیش از سه هزارو ۱۲۰ میلیون ریال افتتاح شد.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی بیش از هشت طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۱۲ هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

عسکری ادامه داد: بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه_امامزاده جعفر، باباکلان و چرام در قالب قطعه اول بطول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: طرح بلوار روستای سرآب ننیز با اعتباری بیش از ۵۴ میلیارد ریال بطول ۱۸ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

عسکری با بیان اینکه ۳۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار هزینه شده در این طرح از محل اعتبارات دهیاری است گفت: در این طرح عمرانی اجرای پل، بازگشایی، زیر سازی، فضای سبز و روشنایی انجام شد.

وی ابراز کرد: همچنین ایستگاه سنجش گرد و غبار با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره برداری از ۱۹ طرح برقی با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهرستان در زمینه اصلاح و بهینه سازی شبکه سیمی به کابل خود نگهدار است.

وی تصریح کرد: در این طرح ۴۵ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار، نصب ۴۲ دستگاه ترانسفورماتور، ساخت ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب ۸۲۲ دسته چراغ روشنایی انجام شد.

عسکری اظهار کرد: در این طرح همچنین عملیات اجرای تعویض ۴۰۰ دسته چراغ‌های پر مصرف شبکه معابر به چراغ کم مصرف انجام شد.

وی ابراز کرد: طرح‌های ساخت و تکمیل بلوار شهید جلیل پور با اعتباری بیش از ۱۴۰میلیارد ریال و مجموعه هنری سینمایی شهید مسعود پور شامل سالن پخش فیلم، اتاق تدوین، اتاق نقد فیلم و اتاق عکس افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.