مدرس دانشگاه و حوزه گفت: نرفتن پای صندوق رای به معنای فضا را خالی گذاشتن برای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند و فشارها را علیه ملت ما بیشتر کنند.

روستا گفت: حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رای، راه را برای افرادی که دلسوز نظام و دولت نیستند باز می‌گذارد در حالیکه انتخابات برای سرنوشت جامعه لازم و ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و گلایه‌های مردم از این وضعیت بیان کرد: حضور نیافتن در انتخابات به معنای پاک کردن صورت مساله و عقب‌نشینی است که به هیچ عنوان کار عاقلانه‌ای نیست.

این فعال فرهنگی گفت: از ابتدای تاریخ بشر تمام تلاش و سعی انبیا و ائمه معصوم این بوده که حکومت اسلامی در جامعه مستقر شود که این مهم بطور محدود در زمان پیامبر (ص) و امام علی(ع) محقق شد تا اینکه به جمهوری اسلامی رسید.

وی با اشاره به اهمیت نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: این نظام به قدری اهمیت دارد که امام راحل فرمودند حفظ نظام جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام عصر(عج) باشد اهمیت بیشتری دارد حتی در ادامه فرمودند چون امام عصر هم خودش را برای اسلام فدا می‌کند.

روستا تصریح کرد: یک رکن جمهوری اسلامی، جمهوریت و رکن دیگر، اسلامیت است که جمهوریت این نظام با حضور مردم در صحنه تامین می‌شود لذا برای حفظ نظام جمهوری اسلامی نیاز به حضور مردم داریم.

وی با تاکید بر اینکه همه برای حضور در انتخابات به صورت مستقیم یا غیرمستقیم مسئول هستیم، بیان کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات هم نظام را تایید کرده و هم فشارهای مختلف علیه نظام و مردم را کاهش می‌دهد.

مدرس دانشگاه و حوزه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند «اگر می‌بینید تا الان دشمن نتوانسته آنقدری به ما فشار وارد کند چون مردم پشت سر نظام بوده‌اند» عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته پیشرفت‌ها و دستاوردهای زیادی از جمله در حوزه هوا فضا، هسته‌ای، پزشکی و سایر داشته که بر کسی پوشیده نیست لذا معظم‌له فرمودند نظامی که توانسته بعضی از مشکلات را اینگونه حل و فصل کند یقینا توانایی دارد مشکلات دیگر را نیز حل کند.

وی با اشاره به بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه افزود: تاکنون در زمینه اقتصادی نتوانسته‌ایم آنچه مدنظر نظام و مردم بوده است را به دلایلی متعدد فراهم کنیم اما با برنامه‌ریزی دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد، هرچند رفع مشکلات زمانبر است اما حل خواهد شد لذا جای ناامیدی نیست.

روستا گفت: ملت ایران به دلیل وجود مشکلات اقتصادی نباید از انتخابات دلسرد و ناامید شوند چون مقام معظم رهبری فرمودند «ناامیدی ممنوع به قله نزدیک شده‌ایم».

وی تاکید کرد: دولتمردان و نمایندگان مجلس که توسط مردم انتخاب می‌شوند هم نسبت به مردم مسئول هستند البته بخشی هم به خودمان برمی‌گردد وقتی نماینده‌ای رای می‌آورد مردم تا چهار سال با او کار ندارند در حالیکه باید مطالبه‌گر و پیگیر قول و وعده‌های نمایندگان خود باشیم.

این فعال فرهنگی افزود: از طرفی نامزدهای مجلس نباید فراموش کنند که مردم مشکلات و نارضایتی‌هایی هم دارند و از طرفی مردم نیز خیال نکنند رای بدهند تمام است، بلکه باید با انتخاب اصلح‌ترین و بهترین‌ نامزد در طول دوره نیز مطالبه‌گر حق و حقوق خود باشند.

منبع : ایرنا

برچسب ها: نماینده ، نامزد مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
در سالهای اخیر نرخ تورم و افزایش قیمت چی ؟ سفره های خالی مردم ؟
رای نمیدیم چون مشکلات مردم بیشتر شده
آخرین اخبار