پروین: قهرمانی تیم‌ملی با شاگردم باعث خوشحالی‌ من می‌شود

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره بازی ایران برابر تیم قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

علی پروین سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره بازی ایران برابر قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار کرد: امیدوارم بازیکنان ما در باد برد ژاپن نخوابیده باشند چون اگر  خیال کنند قطر تیم نیست یک مقدار بد خواهد شد.بازیکنان دمشان گرم  با این بازی که مقابل ژاپن کردند خیلی خوب شد چون ژاپن را بت کرده بودند و  آن‌ها به تیم آلمان ۴ گل زده بودند و تیمی را بردند که در همه دنیا شناخته شده بود. امیدوارم روز بازی با قطر جدی بازی کنند و هر کسی خودش باشد ۲ گل به قطر می زنیم. 

او درباره اینکه ۳ دوره قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا با مربی ایرانی بوده و این بار هم قلعه نویی سرمربی تیم ملی است، گفت: باعث خوشحالی ام است که با شاگردم قرار است قهرمان این رقابت‌ها شویم. حالا یکسری می‌گفتند مربی خارجی خوب یا بد است، اما من از اول مخالف مربی خارجی بودم چون ما مربیان خوبی در ایران داریم چرا باید مربی  از خارج  بیاوریم. اکنون همین قلعه نویی ۵ بازی راحت پیروز شده و ان‌شاء‌الله قطر هم می‌برد و در بازی فینال هم اگر باهوش و با حساب و کتاب بازی کنند قهرمان می‌شوند.

پروین درباره اینکه خلیل زاده بیان کرده بازی با قطر سخت تر از ژاپن است، گفت: اکنون زمین و زمان با قطر است و تماشاچی هم هزار نفر راه نمی دهند و  داوران با وجودVARنمی توانند کاری کنند اما توپ های ۵۰-۵۰ را  به نفع قطرمی گیرند اما بازیکنان باید  باهوش بازی کنند.  به نظرم این بازی سخت تر از دیدار با ژاپن است.  اگر بازیکنان ما خودشان باشند و فوتبال نیمه دوم ژاپن بازی کنند  عین آب خوردن  تیم قطر را می بریم.

بازیکنان پرسپولیس در انتخاب اوسمار نقش داشتند

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: من تا جایی که می دانم ۵، ۶ بازیکن پرسپولیس پیش درویش رفتند و گفتند که اوسمار خوب است و چرا او را سرمربی نمی‌گذارید؟ بعد او را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. به نظرم یک موقعی  سرمربیگری اش خوب در می آید و یک زمانی بد در می آید و  از بازی اول مشخص می شود که خوب یا بد است. 

او افزود: یحیی گل محمدی اشتباه کرد که رفت و ما  پیشکسوتان از سرمربی، مدیرعامل و هیئت مدیره حمایت می کنیم و دوست داریم پرسپولیس برنده شود و دل همه ما شاد می شود و اگر ببازد غمگین می شویم.  

پروین درباره اینکه گفته بود که  عیسی آل کثیر به خاطر حرف‌های من رفت و دوباره به پرسپولیس برگشت، گفت: نه، به هوای حرف‌های من نرفت و شنیدم که  آن  قدر پول از سپاهان گرفته است اما  دوباره به پرسپولیس برگشت و خیلی خوب شد و خط فوروارد پرسپولیس بهتر شده است. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار