برای افتتاح ۷ طرح مهارت‌آموزی و اشتغال آفرینی، ۱۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و اعتبارات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت هزینه شده است.

همزمان با دهه فجر هفت طرح مهارت‌آموزی و اشتغال آفرینی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

علیرضا کریمزاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح‌ها بهسازی و نوسازی کارگاه تراشکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد، احداث دپارتمان آموزش تخصصی جوش هفشجان و تجهیز کارگاه‌های آموزش جوشکاری مرکز هفشجان، افتتاح ۴۵ آموزشگاه آزاد، چهار مرکز جوار کارگاهی، مرکز سنجش متمرکز مراقبت و زیبایی، مرکز سنجش متمرکز صنایع غذایی در استان، تکمیل حصار کشی مرکز شلمزار هستند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: برای افتتاح این طرح‌ها ۱۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و همچنین اعتبارات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت هزینه شده است.

کریمزاده با اشاره به اینکه احداث سوله و کارگاه‌های آموزش جوشکاری در مرکز تخصصی جوش هفشجان با زیربنای بیش از هزار و ۵۰ متر مربع از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و وزارت نفت احداث شده است، گفت: برای اجرای عملیات ساخت این مرکز ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: کارگاه تراشکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهرکرد در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع با اعتباری سه میلیارد ریال نوسازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.