گزارش‌ها حاکی است صهیونیست‌ها از سرمای زمستان به عنوان ابزاری برای تنبیه اسرای فلسطینی در بند خود استفاده می‌کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرایط اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی بسیار نامساعد است به طوری که تاکنون چندین اسیر از هفتم اکتبر تاکنون به دلیل این شرایط اسفناک جان خود را از دست داده اند. به همین دلیل، سازمان‌های حقوق بشری به طور مداوم در حال هشدار در این باره هستند. 

به گزارش الجزیره، قدورا فارز، رئیس کمیسیون امور اسرای فلسطینی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای درباره شرایط سخت اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد. 

در این بیانیه آمده است: زمستانی که اکنون در آن به سر می‌بریم سخت‌ترین زمستان برای اسرای فلسطینی به دلیل شرایط پیش آمده پس از حملات هفتم اکتبر به شمار می‌رود. 

این بیانیه می‌افزاید: شرایط سخت آب و هوایی و کاهش دما در زمستان اکنون به عنوان ابزاری در دستان صهیونیست‌ها به منظور تنبیه اسرا مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرمای هوا زندانیان را تحت تاثیر قرار داده و باعث شیوع بیماری‌های فصلی در میان آن‌ها شده است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: اسرای فلسطینی در بند اسراییل اکنون تنها یک پیراهن برای پوشیدن و یک پتوی سبک برای خواب دارند که به هیچ عنوان کافی نیست. ما از سازمان‌های حقوق بشر بین المللی و سازمان‌های بشردوستانه می‌خواهیم در راستای بهبود شرایط زندانیان فلسطینی در بند اسراییل تلاش خود را به کار گیرند. 

در خبری دیگر، اتحادیه روزنامه نگاران فلسطینی امروز از ثبت ۱۳۵ جنایت رژیم صهیونیستی علیه روزنامه نگاران فلسطینی در ماه ژانویه خبر داد. ۱۲ مورد از این جنایات شامل به قتل رساندن اصحاب رسانه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار