کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش هزار و ۲۱۶ واحدی همراه شد و شاهد خروج ۱۶۴ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم بودیم.

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز ۱۷ بهمن با کاهش هزار و ۲۱۶ واحدی و ثبت ۰.۰۶ درصد منفی به ۲ میلیون و ۹۷ هزار واحد رسید و این در صورتی بود که شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۶۷۷ واحدی و ثبت ۰.۰۹ درصد رشد به ۷۳۸ هزار و ۷۶۹ واحد رسید.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: در رابطه با سهام و حق تقدم مربوط به معاملات خرد امروز حجم معاملات ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۳.۲۰۹ میلیارد تومان بود. سرانه خرید حقیقی‌ها امروز ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود که شاهد خروج ۱۶۴ میلیارد تومان پول اشخاص حقیقی از سهام و حق تقدم بودیم.

او در ادامه بیان کرد: در جریان معاملات امروز ۴۰ درصد بازار یعنی ۳۰۶ نماد مثبت و ۶۰ درصد بازار یعنی ۴۵۲ نماد کار خود را با منفی به پایان رساندند. بیشترین ورود پول مربوط به صنعت کانی‌های غیر فلزی با ۱۵ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول مربوط به صنعت فلزات اساسی با ۴۸ میلیارد تومان خروج پول بود.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص اخبار حوالی بازار گفت:احتمال کاهش نرخ دلار و اوراق با بهره ۳۰ درصد مهم‌ترین خبر‌های حوالی این روز‌های بازار سرمایه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار