معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان گفت: زنان به عنوان محور اصلی خانواده و کنشگران عرصه اجتماعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

عباس شوهانی معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دشت آزادگان گفت: باید فضا را برای زنان ایجاد کنیم تا هم بنیان خانواده‌ها حفظ شود و هم شاهد فعالیت آنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و … باشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار در ادامه ضمن دعوت از بانوان شهرستان جهت مشارکت در انتخابات ادامه داد: تربیت نسل و اشتغال بانوان و جوانی جمعیت بخش‌های مهمی هستند و این موضوع باید به صورت جدی در جامعه رصد و پیگیری شود.

به گفته او با توجه به اینکه مسئله زن و خانواده در رشد و تعالی هر تمدنی اهمیتی بسزا دارد دشمنان هجمه‌های زیادی به این مهم داشتند و مسئله زن و خانواده را کانون اصلی هجمه‌های نرم خود قرار داده‌اند و همه نهاد‌ها و ارگان‌های ذیربط و علی الخصوص آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید در راستای روشنگری، آموزش و تربیت برنامه مدون دا شته باشند و با یک راهبرد دقیق و عمیق ناظر بر واقعیت‌های جامعه هدف، قدم برداشته تا به اهداف متعالی دست یابیم.

بالوی مسئول امور بانوان فرمانداری دشت آزادگان با تاکید بر تاثیرگذاری بانوان در جامعه امروز و نقش مهم آن‌ها در خانواده به نقش بانوان این شهرستان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و حضور پررنگ و موثر آن‌ها اشاره و گفت: زنان این شهرستان در همه عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس، فرهنگ، اقتصاد، سیاست و… یک ظرفیت انسانی و به عنوان بخش مهم و اثرگذار بوده و هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.