رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با خروج امواج ناپایدار بارشی از منطقه دمای هوای ۴ تا ۵ درجه افزایش پیدا می‌کند و از سوز سرمای زمستانی در جنوب آذربایجان‌غربی کاسته می‌شود.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: از اواخر وقت امروز با خروج امواج ناپایدار از منطقه روند افزایشی دمای هوا در این منطقه شروع می‌شود و دمای هوا افزایش پیدا می‌کند که این روند تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته سردشت با ۱۶.۲ میلی‌متر بارندگی پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی بود، افزود: بارش‌ها در اشنویه ۵.۲ میلی‌متر، پیرانشهر ۴.۵ میلی‌متر و تکاب۲.۴ میلی‌متر ثبت شد.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته نقده با حداکثر دمای ۸ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و سلماس و چالدران با حداقل دمای منفی ۴ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۳ و ۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

وی افزود: فعالیت امواج ناپایدار بارشی تا پایان امروز به صورت بارش برف خفیف به صورت نقطه‌ای و پراکنده در برخی مناطق جنوب آذربایجان‌غربی تداوم دارد و به تدریج این امواج منطقه ما را ترک می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.