سرتیپ نصیر زاده:

مهارت آموزی باعث مشارکت در توسعه و شکوفایی کشور می‌شود

جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مهارت آموزی باعث مشارکت در توسعه و شکوفایی کشور می‌شود.

سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: دیروز که خدمت رهبر انقلاب بودیم از افراد شتاب دهنده یاد کردند، منظور رهبر از افراد شتاب دهنده افرادی است که که جوگیر نمی‌شوند و قدرت تفکر و تشخیص دارند ما امروز در جامعه بسیار به آن‌ها نیاز داریم، از وظیفه آن‌ها شتاب دهنده امور است و باید جامعه را آگاه کنند.

وی افزود: در ایام حساسی هستیم ۲۲ بهمن و انتخابات؛ جوانان باید تفکر کنند و نباید تحت تأثیر معاندین قرار بگیریم و باید حق را تشخیص داد.

سرتیپ‌نصیر زاده گفت: مهارت در عرصه فردی، اجتماعی و ملی بسیار مهم است اگر در مهارت فردی توانایی داشته باشیم اعتماد به نفس در جامعه بالا می‌رود. همچنین در دانشگاه‌ها باید سطح مهارت آموزی را بالا ببریم و وقتی سطح مهارت بالا برود با چالش‌ها می‌توانیم رو به رو شویم.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: مهارت آموزی باعث مشارکت در توسعه و شکوفایی کشور می‌شود.

سرتیپ نصیر زاده گفت: مهارت آموزی در سطح اجتماعی باید برای همه افراد نهادینه شود اگر این موضو انجام شود جامعه به سمت رفاه می‌رود و نرخ بیکاری کم می‌شود، ارزش‌های فرهنگی رشد پیدا می‌کند.

وی افزود: این مهارت آموزی باید در کشور نهادینه شود نه فقط برخی سازمان‌ها، باید در مدارس هم آموزش داده شود به عنوان مثال ما در مدارس به رسم و طراحی توجه نمی‌کنیم در صورتی که همین موضوع یک مهارت است.

وی در خصوص مسابقات مهارت آموزی گفت: این مسابقات خیلی ارزشمند است و پیامد‌های بسیار خوبی دارد و باعث شور و نشاط و جذابیت می‌شود.

سرتیپ نصیر زاده گفت: در این مسابقات چالش و موانعی وجود دارد تا به نقطه مطلوب برسیم از جمله آن‌ها این است که مهارت آموزی در نیرو‌های مسلح باید قابل دسترس در همه وظیفه‌ها باشد، بازار کار و نیاز جامعه هر روز در حال تغیر و باید رصد کنیم و یا بابازار کار‌ها ارتباط داشته باشیم همچنین ارتباطات با بخش‌های خصوص هم داشته باشیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: جوانان آینده کشور را می‌سازند هر چه کمک کنید به توسعه کشور خودتان، در آینده بهره خواهید برد.

سرتیپ نصیر زاده در پایان گفت: امیدوارم ۲۱ بهمن ماه قهرمان آسیا شویم و روز بعد با خوشحالی در مراسم ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

برچسب ها: سرباز ، مسابقه مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار