بهادری جهرمی گفت: هر فرد می‌تواند تا ۶۲۰ هزارتومان از کالابرگ استفاده کند.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت درباره پروژه‌های بهره برداری شده در دهه فجر گفت: حدود ۲۴۰۰ پروژه به ارزش حدود ۴۱۰ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری شده است که بخشی از این طرح‌ها در سفر‌های استانی به بهره‌برداری رسیده است و بخشی نیز تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی به هر فرد ۶۲۰ هزارتومان یارانه تعلق می‌گیرد، افزود: در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در صورت استفاده از کالابرگ و خرید از سبد غذایی مورد تایید وزارت کار، به مبلغ ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر فرد به مبلغ ۴۰۰ هزارتومان کالابرگ افزوده می‌شود و هر فرد می‌تواند تا ۶۲۰ هزارتومان از کالابرگ استفاده کند.

 برنامه دولت برای کنترل بر قیمت بازار تشکیل وزارت بازرگانی است

وی با بیان اینکه برنامه دولت برای کنترل بر قیمت بازار تشکیل وزارت بازرگانی است، گفت: ساختار‌های موجود برای نظارت بر بازار کفایت نمی‌کند و کارآمدی لازم را ندارد نیاز به ساختار متمرکز و قوی و دارای ابزار و تشکیلات و ساز و کار‌های لازم است که بتواند نظارت موثری بر بازار داشته باشد.

سخنگوی دولت اظهار کرد: مقدمات جذب ۱۶۰ نخبه در هیأت علمی دانشگاه نهایی شده است و در مرحله تخصیص بودجه در سازمان برنامه و بودجه قرار دارد.

مراکز تجاری ایران در ۱۷ کشور فعال شده است

بهادری جهرمی بیان کرد: به گزارش دستگاه‌های متولی در وزارت اقتصاد، در حوزه جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری را شاهد بودیم.

سخنگوی دولت گفت: در حوزه تامین ارز صنعت و معدن، نسبت به چهار سال قبل از آن ۶۳ درصد رشد را شاهد بودیم.

وی افزود: در حوزه تجارت، مراکز تجاری ما در ۱۷ کشور فعال شده است که هم معرف فعالان اقتصادی تجاری ما در کشورهای مختلف است و هم در انجام تشریفات قانونی برای صادرکنندگان و فعالان اقتصادی تسهیل‌گری می‌کنند.

مجلس ۴۰۰ همت مصارف بدون منابع به بودجه وارد کرد

وی ادامه داد: طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه، ناترازی‌هایی که به واسطه تغییرات مجلس در بودجه رخ داده و منابع لازم پیش بینی نشده، بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

بهادری جهرمی گفت: میزان ناترازی‌ای که مجلس در بودجه ایجاد کرده عدد بسیار بالا و چشم گیری است و شاکله بودجه را تحت تاثیر قرار داده و یک پنحم بودجه کل کشور بدون منابع نوشته شده است.

وی بیان کرد: انتظار این است با همراهی، همفکری و نگاه کارشناسی، بودجه را به صورت جدی مورد بازنگری قرار دهیم و به عنوان سخنگوی دولت از مجلس خواهش میکنم که کنترل تورم را به عنوان خط قرمز بداند و به دنبال تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی باشد.

برنامه دولت برای ناترازی در مصرف بنزین 

سخنگوی دولت گفت:  برای حل ناترازی در مصرف بنزین ، سیاست دولت غیرقیمتی بوده است و اولین سیاست افزایش تولید بنزین است. سرعت و رشد نرخ مصرف بنزین در کشور بالاست. ۳۰ میلیون لیتر بنزین قاچاق کشف و برخورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۲۳:۱۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
این کالا برگ به در نمیخوره برای روغن‌ هرنفر 1700 تومن کم میکنه خوب صدقه میده برای پنیر 8000هزار کم میکنه برای برنج هر نفر 30هزار کم میکنه بقیه اش رو باید از جیب خودت باید بدین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۴:۳۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
دقیقن ازموقع احمدی نژادهرسال به بهانه نظم بخشیدن درست برنامه ریزی کردن هرازچندماه تاریخ واریزیارانه هاروچندین روزبردن جلوودقیقن هرسال۱ماه۱ماه۱ماه یارانه ملت روندادن وخوردن اون وزیردولت چرابجای اینکه جلوبیاره تاریخ روبجاش عقب نبرده بله بخاطراینکه به نفعشون نیست اگرجلوببرن میتون ازهمین۲قرون ده شی هم بریزن توجیبشون...من نمیدونم آخه اینهاخودشون نفهمن چرافکرمیکنن مردم هم نفهم هستن خدالعنتشون کند.جزو ملت نیستین این نظرمنوثبت نکنین نگذارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دان پاشی دولت در زمان انتخابات مجلس.این هم روشی است دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
لطفا مسیرهای راهپیمایی با شکوه رو زودتر اعلام بفرمایید که مردم آماده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
این نظر رو حداقل تو پنج شیش تا خبر گذاشتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
به کوری چشم دشمنان این نظام
Iran (Islamic Republic of)
ا.ق
۲۱:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تو یی که میگی رای نمی دم، تو هم رای می دی ولی به نتانیاهو و بایدن و اینترنشنال و بی بی سی. تو مثلا فکر می کنی اگه رای ندی وضع بهتر میشه نه عزیزم رای ندادن تو و امثال تو گرگ ها و شغال ها را جری تر می کنه و اونوقت اونا هم تحریم رو بیشتر می کنن و هم فکر می کنن فرصت خوبیه تا از ملت ایران، انتقام بگیرن، ولی کور خوندن، ملت ایران خیلی باهوش تر از این حرفا هستن، در انتخابات پر شکوه شرکت می کنند تا هم دشمن رو نا امید کنند و هم مسئولین رو شرمنده حضور خود کنن تا مسئولین بیشتر از گذشته کار کنن. الحق دولت فعلی دولت کار و تولید و خدمت است، رای من و تو نیروی محرک دولت خواهد شد. در انتخابات با چشم باز شرکت کنیم و کسانی را انتخاب کنیم که اهل دلسوز مردم و اهل کار باشند و دولت را بیش از پیش به کارکردن و خدمت بی منت وادار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اگر اخبار گوش نمی‌کنید و همه چیز رو به شما سیاه نشون میدن، فقط قطعی برق و گاز رو در تابستان و زمستان‌های دولت قبل به خاطر بیارید، الان حتی در روزهایی که سرما همه جا رو گرفته بود حتی هشدارهای صرفه جویی هم کم دادن تا چی برسه به قطعی برق. به همین نسبت در زمینه های آبرسانی، جاده سازی، پل، فرودگاه، مسکن سازی و غیره رشد داشتیم، ولی به هر حال کمی طول میکشه تا اثراتش سر سفره بیاد. بازم شکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
استاد فکر کنم محله لاکچری نشينان زندگی میکنی که تا حالا قطعی آب برق گاز تلفن نداشتی و اینطوری از روی شکم سیری حرف میزنی
همین زمستون پارسال هنوز یک سالم نشده که کل کشور صنعت ادارجات مدارس تعطیل کردند برای مصرف برق گاز!!!!!!!!!!!!!!!
حافظه موش داری!؟
همین ترب جام 15 سال پیش با برودت هوای سرد گازش قطع شد گفتند خط لوله ها جوابگو شهر نیست شهر وسعت پیدا کرده طرح ریختن خط لوله رو ارتقاء بدهند که در چنین شرایطی جوابگو باشه درست 15 سال بعد زمستون پارسال همین تربت جام دوباره بخاطر کوتاهی در انجام پروژه دچار قطعی گاز شد
بعد از زمستون دوباره همه چی به فراموشی رفت تا برودت هوای بعدی کی باشه خدا می دونه گاز مردم قطع بشه!!!!!
میگن سواره از پیاده خبر نداره راس گفتند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
شاید مردم سفرشون رنگین نشده ولی تلاش و بیشترفتهای مملکت در زمینه ساخت زیر ساخت‌ها رو آنهایی که انصاف دارن دیدن، در روز انتخابات باز شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود. به منفی بافها هم توصیه میکنم از گذشته عبرت بگیرید، جمهوری اسلامی حرمه، و هر کسی به سمتش تیری انداخت به خودش برگشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
به عنوان یک کارمند بازنشسته اگر چه زندگی رو گذرانی دارم ولی از دولت رئیسی بسیار راضیم بخاطر تلاش‌ها و دستاوردهایی که تو همین دو سال داشته، آمار های جهانی در مورد رشد اقتصادی کشور هم همین رو نشون میده. . انشالله با راه اندازی قطار رشت آستارا سفره مردم هم رنگین میشه. اگر یک خانه ویران به من میدادن با جیب خالی اتا آواربرداری کنم و دوباره بسازم دوسال طول می‌کشید چه برسه به اینکه ایشون وارث دولت بود که فقط از طریق ویدئو کنفرانس مملکت رو مثلا اداره می‌کرد، با 750 کشته در روز بخاطر کرونا و تعطیلی مدارس، دانشگاه، بازار و کل مملکت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا عیدی کارمند کارگر بازنشسته نباید مثل هم باشه ....چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
معاون نیست چه خوابی واسه ملت دیدن ولی مطمن باشید ۴۰ میلیون سهامدار مالباخته بورس رای نمیدن دیر به فکر ملت افتادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اول سال آینده با افزایش قیمت‌ها دروغاتون دوباره آشکار میشه جای تاسف دارد که حاضر نیستید با واقعیات روبرو بشوید و مقطعی وبنا به شرایط دست بکار نشوید و درست کار کنید .
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۲۰:۵۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
س اقای محترم کالاه برگ نمی خوایم همون پول نقدی بدید خودمون چیزی که لازم بکیریم به فکر مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
این پرداخت یعنی خریدن رای؟؟؟
دیگه به شعور مردم توهین نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
شما لطف کنید قیمت دلار رو کنترل کنید بقیه پیشکش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
خدا ورتون داره امروز دختری که میخواستم سر پول بهم ندادنش همه اینا به خاطر شماس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اگه از کالا برگ استفاده کنیم یارانه ای که به صورت وجه میگیریم قطع میشه و بعدش همیشه باید کالا بگیریم؟ لطفا یکی ک اطلاع داره جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دلیلی ندارد بنزین را گران کنند چون اثر تورمی دارد! فقط دلار را ۸۰۰۰ هزار تومان می برند بالا و بعد ۴۰۰۰ تومان می اورند پائین! و کسری بودجه را جبران می کنند این است تدبیر دولت محرومان!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اجاره ۱۰متراتاق در اصفهان شبی۴۰۰هزارتومان است. چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را زیادنمیکنند به اندازه تورم ۵۰درصدی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دروغگو یعنی یه اتاق ده متری ماهی ۱۲ میلیون اجاره میدن تو اصفهان ؟
مگه مردم اصفهان رو گنج نشستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
وجدانن چه خوابی برا ملت دیدن منتظر گرانی بیشتر باشیم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
آره واقعا. آقای سخنگو گفته که ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه سال آتی کسری داره و مجلس بدون منابع آورده توی بودجه. پس منتظر تورم بیشتر و گرونی های افسار گسیخته جدید باشیم. بعد هر کی میگه کی بود کی بود من نبودم، آستین دستم بود..‌‌‌‌‌‌‌‌..!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حقوق بگیر بازنشسته
۲۰:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
از وقتی اين دولت اومده پول نداشته بده برای همسان سازی حقوق بازنشسته ها، حالا موقع انتخابات برای عده‌ای بزل و بخشش می کنه . واقعا که.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
مجلس بودجه صدا و سیما و خیلی جاهای دیگر که دردی از مردم دوا نمی‌کند را خیلی زیاد کرده بدون اینکه منابعی داشته باشد که باعث افزایش بی‌رویه تورم می‌شود ، از مجلس و دولت بی‌سواد بیش از این انتظار نداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
رای بی.................
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
کالابرگ بدید بجاش بیخود اینهمه نقدینگی تزریق نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
فقط چنددهک ازبیت‌ا‌‌لمال ارث میبرندبقیه سهمی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا نقدی نمیدید خودمون دردی رو دوا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
سپاس
در بیابان قطره ابی نعمتس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
این چه کالابرگیه یا میرم فروشگاه میگه مشکل داره یا یه مبلغ خیلی کم از کالابرگ کم میشه ادعاشونم میشه به مردم کمک میکنن
Canada
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
یارانه نقد با کالا برگ نباید هیچ فرقی بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
موافقم چون امکان داره بعضی ها از نظر مالی در شرایط خوبی نباشن نتونن مابه تفاوت رو در کالابرگ پرداخت کنن از این جهت افرادی که وضعیت مالی بهتر دارن میتونن از کالابرگ استفاده کنن و افرادی از نظر مالی بیشتر مشکل دارن از این افزایش برخوردار نمیشن در حالیکه برنامه ریزی ها باید براساس شرایط افراد ضعیف تر جامعه باشه یا حداقل برای افراد در دهک های پایین این افزایش در یارانه نقدیشون اعمال بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تورم خروار خروار مزایا مثقال مثقال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
یارانه به صورت نقدی هر خانوار به هر اجناسی نیاز دارد خرید میکند بهتر است و همچنین پرداخت یارانه برابر تورم نیز مد نظر قرار گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اپلیکیشن خرابه و پیامک نصب ارسال نمی‌کند...
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۶:۵۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
جدا از این قضایا من حس میکنم یه سیستمی داره با مردم ایران بازی میکنه، جوری که هر سری افسوس گذشته رو میخوریم. امیدوارم در آینده حسرت زمان حال رو نخوریم. اون سیستم همونیه که داره اقتصاد و امنیت رو اداره میکنه. به نحوی که خودش دلش میخواد.
Iran (Islamic Republic of)
بی نشان
۱۶:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
یه افراد بی ادعا مسئولیت بدهید تا حکمرانی ساده تر شود .........
Iran (Islamic Republic of)
خداترس
۱۶:۱۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ما حقوق و دستمزد به دلار می خواهیم نه به ریال بی ارزش همه خرید ما به دلار حساب می شود نه به ریال .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
مثلا ۱۲۰ هزارتومان را میخواهی لباس بخری یا اجاره خانه بدی یا مسافرت بری؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
من ۶۲۰ عزارتومان به سما می دم فقط ازاین وعده ها نده کف جامعه نیستید واز گرانی کمر شکن بی خبرید مسئول بی لیاقت کلی حفوق می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
واو، چجوری خرجش کنیم این همه پول رو؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
خزایی
۲۲:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
چرا به رانندگان نمیدهید ما شیش نفر هستیم شوهرم چند ماه که پاش شکسته مگر ما ادم نیستیم به همه یک سان کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا این مبلغ ۱۲۰هزار تومن یا۲۲۰هزار تومن تشویقی به حساب کالابرگ من اضافه نمیشه دوسه ماهه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
#پوپولیسم
#شفافیت
#ناترازی_انرژی
#افسار_بانک_ها
برای این موارد دولت چیکار کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ارزش پول ملی ما نابود شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
هیچ برنامه ای برای اداره مملکت ندارید هر روز گرانی و خالی شدن سفره های مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
آقا این اجناس بسته‌بندی فروشگاهی خیلی گرون درمیان. اصلا صرفه نداره خریدشون...
چرا ما مجبوریم از این فروشگاهها خرید کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
چرا یارانه ما را قطع کردی ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
نمیری الهی بهادر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ای برادر مشکل مردم با این چیزا حل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
از قیمت دلار هم بگید از بعد از احمدی نژاد خود امریکا می گوید هیچ تحریمی نمانده که نکرده باشیم پس گرانی دلار منشا خارجی ندارد منشا داخلی دارد و نه برای کسری بودجه و نه چیزهای دیگر بلکه برای از بین بردن طبقه متوسط و تسلط سرمایه داری بر کشور است نمونه اش گسترش فروشگاه های زنجیره ای و اسنپ تپسی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
چون گرسنه می مانیم پس رای هم نمی دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
بهتر نیست بجای خرید بسته اینترنتی بری دو تا نون بخری که گرسنه نمونی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
حتما تو خونه همش خوابیدی که گرسنه ای، زباله خشک هم اگر جمع میکردی روزی حداقل 400 کاسب بودی دیگه گرسنه نمی موندی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ایام عید است و مردم زیر بار فقر و...برای عید به هر نفر لا اقل یک ملیون بدهید تا لا اقل کفش یا پیراهنی و یا یکی دو روز غذا خوب بخورند هم ماه مبارک رمضان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ما که خرید کردیم..تمام پولش رو از یارانه دو ماه مان کسر کردین..!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
یارانه فقط نقدی و برابر تورم .
ما گرسنه ایم ، چاه های نفت باید به خود ملت واگذار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
چیز دیگه ای نمیخوای؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
حضرت آیت الله دکتر رئیسی گفتن
بورس را سه روزه حل میکنیم
دست دولت را از جیب ملت قطع میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
بورس که به مامربوط نیست اونایی که رفتن توبورس سرمایه گزاشتن ومیخاستن به سودبالابرسن ویه شب پولداربشن بایدفکراینجاشم بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
خطاب به ۱۵:۰۹
آیا اگه همین افراد که سرمایه شون را وارد بورس کردند و می توانستند بروند دلار ، سکه‌، طلا ،خودرو ،زمین و ملک و ... بخرند ، آیا فکرشو کردید اگه می رفتند دلار ، سکه‌، طلا، خودرو، زمین و ملک می خریدند اکنون تورم بیشتر از حالا بود و دلار گران‌تر بود و جنابعالی باید اجناس را گران‌تر از قیمت فعلی می خریدید ؟!!!!!!!
مثلا" اگر مرغ را اکنون کیلویی ۸۵ هزار خرید میکنی ، اگه همین افراد سرمایه هاشون را برده بودند و دلار خریده بودند ، اکنون جنابعالی باید مرغ را کیلویی ۲۵۰ هزار تومان می خریدی . پراید را باید ۸۰۰ میلیون تومان می خریدی. سکه‌ را باید ۵۰ میلیون می خریدی !!!!!!
دولت و ملت باید از افرادی که سرمایه هاشون را بردند تو بورس و نبردند تو بازارهای دیگه سرمایه گذاری کنند ، ممنون دار باشند . باید از این افراد تشکر کنند نه اینکه نسبت به پودر شدن سرمایه هاشون بی تفاوت باشند . کشورهای جهان به بورس شان توجهی خاص دارند . بورس در واقع موتور محرکه ی اقتصاد هر کشوری هست ولی تو ایران بورس را به زمین زدند و همین امر باعث تورم و گرانی شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
داداش شما زیر تمام کامنتا هستی چقدر سرمایه وارد بورس کردی و چقدر ضرر کردی مگه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
در جواب ۱۹:۲٠

تصور کن سال ۹۹ با پولی که می تونستی خونه بخری بیاری بورس الآن بعد از ۴ سال پولت نصف بشه و خونه ای که میتونستی بخری ۷ برابر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
طرحی که به نفع مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام برای ماهم نمیومده همون یارانه قبلی است دهک سوم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
خواهشا اون اضافه مبلغ کالابرگ که به دهک یک تاشش می دهید را نقدی بدین قاطی کردیم با این کالابرگتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
این گرانی ها چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
افزایش قیمت هر روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
این بابا صبح تا شب داره میدوه، پروژه‌ای بزرگی از جاده، پل، راه آهن، فرودگاه، آبرسانی، و غیره با صندوق خالی که تحویل گرفت تا اینجا انجام داده و داره میده، فراموش نکن 8 سال مملکت تعطیل کامل بود چون یه عده فیلشون یاد غرب کرده بود، جالبه همونها الان بیشتر از همه طلبکارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
منظورتون اینه که دهه فجر مال اونهایی هست که از کالا برگ خرید می کنند و البته همون افراد دهه فجر براتون سنگ تموم میگذارن انشاالله
Germany
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ما كور تشريف نداريم اختلاف طبقات رو داريم ميبينيم اون اقايون خودتون بالاشهر كه دارن با پورش و مازراتى از هايپرماركت گوشت و مرغ با كيفيت ميخرن و ما بايد اين كيفيت و از اين فروشگاهاتون بخريم ؟ راى بديم؟ كه طبقات بيشتر بشه؟ راى دادن يعنى پولدار كردن يه عده ديگه و فقير كردن بيشتر طبقه كارگر
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۴۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دوست بینا . این فاصله طبقاتی به خاطر رای دادن به امثال روحانی هست که هشت سال نظام یارانه و مسکن رو رها کرد . و باید با رای دادن به آدم درست اصلاح بشه و الا من و شما هم رای ندیم یکی روی اون صندلی میشینه
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۱۵:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
آقا ویا خانم ایرانی 14:41 من خودم یکی از طرفداران سرسخت آقای رئیسی بودم وهستم ولی متأسفانه از وقتی که ایشون رئیس جمهور شدن نتونستم گوشت قرمز بخرم البته جدیداً داره گوشت مرغ هم به لیست آرزوهام اضافه میشه ولی پای سفارشی که سردار دلها کردن می ایستم که گفتن ایران حرم است ولی به نظر من تا موقعی که از کاندیداهای ریاست‌جمهوری تعهد کتبی نگیرند که به شعارهای که میدن باید عمل کنند وگرنه به جرم دروغ وکلاه گذاشتن سر ملت ایران باید محاکمه و کیفر بشن. فرقی نمی کند که روحانی باشد یا ریسی ویا هرکس دیگه. تاحالا هرکی اومده دنبال درآمد زایی برای دولت از طریق گران کردن دلار بوده واصلا فکر عواقبش هم نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۶:۴۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
آقای مثلا ایرانی, فرقی بین امثال روحانی و رئیسی نیست. دیدی که جفتشون اقتصاد رو ب گند کشیدن. حالا تو دنبال نخود سیاه باش.
Germany
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
از فروشگاهاشون گوشت ميخريم هشتاد درصد گوشت به دردنخور هست كه هیچکس نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
والا ما نون خالی هم نمی تونیم بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
پول نتت رو بده نون بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
۱۷:۳۸
بسته دوماهه خریدم ۴۸ هزار تومن
با ۴۸ هزار تومن چندتا نون میشه خرید مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام من دهک ۹ هستم برام هیچی نیامده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ناانصاف ها از سال ۹۹ در بورس گیر کرده ایم بعد از گذشت ۴ سال همچنان در زیان سنگین هستیم کمی مروت داشته باشید واقعا خیلی بی انصافی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
مگه جناب رئیسی به قولشون مبنی بر درست کردن یک هفته ای مشکل بورس عمل نکردند ؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۶:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
داداش تو ارزش پولت نابود شده.‌اگه به نقطه سر به سر هم برسی باز هم چند صد درصد در ضرری نسبت به سال ۹۹.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
فاتحه بورس رو که دکتر مخبر با نامه اش در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ خوند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
این پول رو که می پردازید مالیاتش رو هم کم کردید یا باید بخاطرش بریم اداره دارایی اظهارنامه پر کنیم
Italy
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
یعنی با 600 هزار تومن بریم رای بدیم؟ یک عمره همین طوری زندگی کردیم دیگه بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تو که ایران نیستی منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اونیکه رای نمیده با یه ملیونم رای نمیده. اون عاقلی که غیرت داره و رای میده هم بدون پول رای میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
یادتونه چه حرصی میخوردی که روحانی رئیس جمهور بشه، 8 سال مملکت رو به فنا کشیدید حالا هم اگر فکر میکنی با رای ندادن همه چی بهتر میشه اشتباهت رو تکرار کن!!!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
کالا برگ میخوایم چکار یارانه رو سر وقتش بدین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
کالا برگ میخوایم چکار یارانه رو سروقتش بدین ملت لازم دارن مسخره کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
پول رو به مردم بدین تا خودشون تصمیم بگیرن بجای اینکه کالا برگ بدین تا از فروشگاه های خودتون خرید کنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
کالا برگ نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
بن لباس بدین خیاطا دارن ورشکست میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
وقتی باهم نیستیم همه باهم نابود میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
شاید من بخوام یارانه رو بدم به چیز دیگه ای
پس تو نقد بده اگه راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ما نمی خوایم قیمت گوشت ومرغ وایناروبیارید پایین اون اقلام رومیشه باتخفیف ازفروشگاهم خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
قربونت بالا پایین کردن قیمتا دست خودشونه قیمت گوشت میبرن بالا که مردم مجبور به خرید گوشت های وارداتی منجمد بشوند
مثل قیمت خودرو بردن بالا که پنج درصد زیر قیمت بازار بفروشند به بن بست خورد تصویب نشد الان قیمت خودرو داره میاد پایین نزدیک به قیمت قبل
فکر کردن مردم الان مردم 50_60 سال پیش هستند نمی فهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
این طرح ها، بیشتر به نفع فروشگاه ها و واردکننده های کالاهایی هست که مردم مجبور به خریدشان هستند، این وسط یه عده ثروتمندتر می شوند، کاش مبلغش رو در اختیار خودمون میذاشتن،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
رای دادن الان واقعا به ضرر خومودن هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
رای دادن و گرسنه ماندن بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اگه ایرانی باشی رأی می دهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
همیشه با همین افکارتون مملکت رو عقب انداختین و بعد طلبکار هم میشید. یعنی الان اگر رای ندیدن همه چیز درست میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
در سخنان خطاب به مجلس خواهش برای کنترل تورم!!
سوال اینجاست که چرا نقش پلیس خوب پلیس بد بازی میکنند برای مردم!؟
انتشار اوراق سپرده با سود 30 درصدی
30 درصد سود
4_5 درصد کارمزد بانک
10 درصد هزینه مالیات، کارگر، آب برق گاز تلفن مواد غیره
بازپرداخت این تسهیلات برای جامعه تولید کننده با سودی حداقلی بالای 45 درصد به اضافه 4_5 درصدم سود تولید کننده عملا قیمت کالای تولیدی در مبدا 50 درصد افزایش تورمی بالای 50 درصدی کار کیست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
شما بگو به هر ایرانی ۱۰۰۰ دلار میدیم؛کسی رای نخواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
شما با رای ندادنتان هم رای میدهید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اگه ایرانی ودوستدار ایران باشید رأی می وهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
در پاسخ به لایک منفی دهنده ها؛رای نمی دهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
بله رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
من با افتخار و شکم گرسنه رأی می دهم چون ایرانیم
آخرین اخبار