در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با طرح شهید مرادی (هرمدرسه یک نهالستان) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با منابع طبیعی همکاری خواهد کرد.

شهرام یغمایی مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و علمی با کمک کودکان و نوجوانان وخانواده‌های آنان بهتر می‌توان در جهت فرهنگ‌سازی و آموزش فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی تلاش کرد. 

او در ادامه با تاکید بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت افزایش اطلاعات کودکان و نوجوانان و مربیان آن‌ها با محوریت منابع طبیعی گفت: تولید محتوا‌های علمی و آموزشی توسط دانش آموزان در کانون‌ها در قالب نقاشی، طراحی، شعر و قصه گویی نقش بسزایی در ترویج فرهنگ منابع طبیعی در جامعه بویژه نسل آینده دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس همچنین از عضویت دانش آموزان و مربیان کانون‌های فرهنگی پرورشی کودکان در طرح همیار طبیعت خبر داد و گفت: در این راستا کودکان و دانش آموزان می‌توانند با دریافت کارت همیار طبیعت علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی از آموزش‌های موثر و مفید در خصوص حفظ و نگهداشت منابع طبیعی بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار