معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت گفت:دانش واحد‌های قطعه ساز مستقر در شهرک صنعتی بشل بسیار خوب است.

منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت در بازدید از برخی واحد‌های قطعه ساز مستقر در شهرک صنعتی بشل ،گفت: واحد‌هایی که مورد بازدید قرار گرفته اند در مورد دانش فنی بسیار خوب عمل کرده و استعداد پیشرفت بیشتر و صادرات محصولات تولیدی شان را به کشور‌های مختلف دارند.

او افزود: برخی از این واحد‌ها دانش بنیان بوده و حتی نسبت به صادرات کالا‌های خود اقدام کرده اند که با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته، وزارت صمت حداکثر توان خودش برای کمک به این واحد‌ها برای توسعه صادرات را به کار خواهد گرفت.

منطقی در ادامه به جلسه برگزار شده با مدیران شرکت‌های قطعه ساز مستقر در شهرک صمعتی بشل سوادکوه اشاره کرد و گفت: یکی از نکات جالب در جلسه اعلام نیاز این شرکت‌ها برای اشتغال نیرو‌های تخصصی بوده که مقرر شد با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌های علمی کاربردی نسبت به رفع این نقیصه اقدام شود.

معاون وزیر صمت به دغدغه تولیدکنندگان قطعه ساز خودرو پیرامون مشکلات انرژی و تامین نقدینگی اشاره کرد و افزود: بحث تامین انرژی واحد‌های صنعتی را در وزارت صمت به جد در حال پیگیری هستیم ضمن اینکه تفاهم نامه‌ای را با وزارت اقتصاد و بانک مرکزی امضا کرده ایم که مشکلات نقدینگی واحد‌های تولیدی را در قالب آن تفاهم‌نامه پیگیری خواهیم‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.