استاندار کردستان در ادامه سفرهای شهرستانی خود، امروز مهمان مردم سقز بود.

استاندار کردستان امروز در سفر به شهرستان سقز، ۳۷ پروژه مخابراتی و راه روستایی را به بهره برداری رساند.

از این تعداد ۲۴ پروژه مخابراتی و ۱۳ پروژه نیز در حوزه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی است.

برای اجرای پروژه های مخابراتی ۸۲۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

در حوزه راهداری نیز  ۱۳ پروژه  با هزینه کرد هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد که بهسازی و آسفالت راه های روستایی در محور‌های سقز-بوکان، سقز- دیواندره، سقز- بانه و سقز - مریوان را شامل شده است.

شاخص گازرسانی در کردستان ۱۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر است

استاندار کردستان در مراسم جشن انقلاب و جهاد تبیین و دیدار مردمی در روستای قشلاق پل سقز نیز حضور یافت و گفت: کردستان امروز با کردستان ۲۰ و ۳۰ سال پیش قابل قیاس نیست چه برسد به اینکه وضعیت استان را قبل و بعد از انقلاب مقایسه کنیم.

 اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به اینکه برگزاری جشن پوشش ۱۰۰ درصدی گاز در استان، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ روستایی در استان با وجود سخت گذر بودن، از نعمت گاز محروم نیست.

وی ادامه داد: شاخص گازرسانی در کردستان ۱۵ درصد از میانگین کشوری بالاتر است و این بیانگر همت مسئولان این بخش و نگاه ویژه به استان است.

استاندار کردستان گفت: دشمنان نظام به دنبال تبلیغ تفرقه بین مردم هستند و خوشبختانه تاکنون نتوانستند موفق شوند و ما همچنان در عرصه های مختلف شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

در ادامه  این سفر، استاندار با خانواده مرحوم فریار امینی پور قهرمان موی تای کشور که ۲۰ دی امسال در حادثه تصادف در کشور تایلند درگذشت، دیدار کرد.

پس از این دیدار، کلنگ ساخت خانه ورزش های رزمی شهر سقز به همراه خانواده مرحوم امینی پور به نام این ورزشکار توسط استاندار بر زمین زده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.