جزئیات فعالیت مدارس کردستان در روز سه شنبه در پی بارش برف

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان نحوه فعالیت مدارس شهرستان های مختلف استان برای فردا سه شنبه هفدهم بهمن ماه را اعلام کرد.

بر اساس اعلام  روابط عمومی فرمانداری سنندج، باتوجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید و با پیشنهاد بخشدار کلاترزان و موافقت فرماندار شهرستان سنندج، تمامی مقاطع تحصیلی دهستان ژاورودغربی برای فردا سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه تعطیل و فعالیت آموزشی بصورت غیرحضوری و در بستر شاد انجام می‌شود.

تاخیر در شروع فعالیت کلیه مدارس بیجار

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بیجار، با تصمیم فرماندار محترم شهرستان بیجار، به دلیل برودت هوا و یخ زدگی معابر فردا سه شنبه فعالیت کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

تاخیر در آغاز فعالیت مدارس شهرستان دهگلان

 روابط عمومی آموزش و پرورش دهگلان نیز اعلام کرد: فردا سه شنبه کلیه مدارس روستایی شهرستان دهگلان و مدارس سطح شهر بلبان آباد در تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح با ۲ ساعت تأخیر مطابق برنامه درسی هر دوره فعالیت خود را آغاز می‌نمایند.

 ضمناً مدیران مدارس شهری توجه داشته باشند که دانش آموزان عزیزی که از روستا به داخل شهر می‌آیند، مجوز ۲ ساعت تاخیر در ورود به مدرسه دارند.

 غیر حضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت برخی مدارس شهرستان دیواندره

همچنین فعالیت کلیه مدارس شهرهای زرینه، هزارکانیان و روستایی شهرستان دیواندره در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

 مدارس سطح‌ شهر دیواندره نیز با تأخیر و از ساعت ۹:۳۰ شروع به فعالیت می‌نمایند.

 مراکز پیش‌دبستانی نیز فردا سه شنبه تعطیل خواهد بود.

غیرحضوری شدن مدارس روستایی منطقه موچش 

 روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه موچش اعلام کرد: فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستا‌های این منطقه به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است مدارس تمامی مقاطع سطح شهر موچش طبق روال عادی می‌باشد و در صورت ادامه بارندگی تا ساعت شش صبح فردا اطلاع رسانی خواهد شد.

 مراکز پیش دبستانی نیز در این تاریخ تعطیل است.

نحوه فعالیت مدارس شهرستان کامیاران

نحوه فعالیت مدارس شهرستان کامیاران نیز به این صورت اعلام شده است: فعالیت کلیه مدارس روستایی بعد از گشکی و روستاهای مسیر سنندج در بخش مرکزی بعد از روستای بوانه و بعد از روستای مامن در این شهرستان غیرحضوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.